fredag den 9. september 2011

Sådan er Fredag

 Der er helt stille.
Gennem det åbne køkkenvindue, siver kølig luft og lidt fuglepip.
ÆldsteDatter er draget afsted, så radioen blev straks slukket :-)
Stearinlysene tændt.
Har vist lige tid til den sidste sjat kaffe.
Glæder mig til weekend.
Glæder mig til i aften, hvor alle mine børn samles hos mig.
Vi skal spise lättrimmad lange - efter svensk opskrift, fra en af ynglings kogebøgerne, " Kärlek, oliver och timjan".
Og kringle.
Hæ hæ- I troede da ikke I ville slippe for et billede af Altanens Dronning - mine elskede Stjerneskærm :-)

God Fredag, nu MÅ jeg afsted !

17 kommentarer:

  1. Skøn fredag, med besøg af alle børn :o)

    SvarSlet
  2. Det bliver en skøn aften :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig fredag. Smuk smuk blomst :)
    Klem

    SvarSlet
  4. Rigtig god fredag også til dig.

    Her skal vi have roastbeef når knægten endelig kommer fra volley. Så skal weekenden hyggen sænke sig og familien er samlet.
    Camperen må stå og kede sig denne weekend ;-).

    Kram Marlene

    SvarSlet
  5. Mycket vacker blomma och även vasen är fin. Jag funderar över vad lange betyder i receptet?

    SvarSlet
  6. KRINGEL!!! :D Så får jeg også lov til at smage den! Hurraaa! ;)

    SvarSlet
  7. *SMILER* - selvfølgelig skulle dronningen med :0) Lyder som en lækker, sprød start på en god week-end .

    Knus Dorhte

    SvarSlet
  8. Malerisk beskrivelse af en fredag.....håber den bli´r god!

    Ha´ en hyggelig aften med børn!

    SvarSlet
  9. Miri søde ...
    så dejligt med samling på familien... selv droningen er der :o)
    NYD NYD NYD en forhåbentlig solrig
    efterårsweekend
    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  10. Det lyder som en superfin fredag aften. God fornøjelse :-)

    SvarSlet
  11. God aften med dine børn. Det lyder godt nok hyggeligt.

    SvarSlet
  12. Åh en skøn fredag Miri - god weekend til dig og dine...:-))

    SvarSlet
  13. Det lyder til at blive en rigtig dejlig fredag/weekend.
    KH hanne

    SvarSlet
  14. Kære ALLE, tak for jeres ord og ønsker:-)

    SvarSlet
  15. Du kan næsten kun have haft en skøn aften. Ihhh, hvor ville jeg gerne have haft mange børn. Jeg er nu meget priviligeret med min søn.

    SvarSlet
  16. skøn vase til dejlige blomster...
    hyg dig, jeg skal i de nye gamle møbler-

    SvarSlet
  17. Kære Sidse, dét havde vi- og jeg er så taknemmelig for de 3, der kom til mig :-)
    Jeg ville ha haft 5, men det orkede barnefaderen ikke:-)

    Kære Lavendel; Nemlig- min nye gamle kande :-) Og hyg dig !

    SvarSlet