mandag den 26. september 2011

Mandags Mod

En stille Søndag er efterfulgt af en Mandag.
Sidste mandag i September.
Vi må gøre os umage

Jeg har, i hvert tilfælde besluttet mig- jeg vil gøre mit bedste, for at nyde hver enkelt øjeblik.
Derfor har jeg bla taget mine nye øreringe på.
Og bukser..Cowboy bukser !
Mig ! Den evig kjolebærenede kvinde- nu med cowboybukser.
Det bliver sjovt og se, hvordan verden virker på mig, i ført cowboybukser.
Har dog haft cowboybukser før. Har dem endnu- dem jeg havde før, men de ligger mest i skuffen, under kjolerne. I ved, tøj har det med at krybe..
 Nye øreringe. Me like !
Karina, Viggehøne, er kvinden bag knapperne, som YngsteDatter og jeg har limet om til øreringe.
Må din Mandag blive den bedste !

17 kommentarer:

  1. Du er nu altså rar og fin. Og den reflekterende kvinde, det var altså dig, jeg mente...som reflekterede. Og meningen forsvandt i iveren.(C: Skøn mandag i jeans.

    SvarSlet
  2. Smukke ørenringe! Håber, dine jeans hjælper til med en god dag.

    SvarSlet
  3. Så fine øreringe... Håber du får en magnifiqe mandag iført jeans... :o)

    SvarSlet
  4. Skønne øreringe - de klæder dig- god jeans mandag til dig - er også selv hoppet i et par i dag :)
    Sværger ellers også til kjoler
    Knus herfra

    SvarSlet
  5. Jeg har en bestemt kop med hjerter (en af mine utallige polske), som jeg vælger til kaffen, når jeg har brug for lidt ekstra skub. Den er tit i sving for øjeblikket.
    Måske virker dine hjerteøreringe lige sådan:)

    God mandag.

    SvarSlet
  6. Det er ikke bare sidste mandag i september. Det er sidste mandag i september 2011! Denne dag kommer uigenkaldeligt aldrig igen og tak fordi du mindede os om det!

    SvarSlet
  7. Kære Datter- tak :-)

    Kære Sidse; Du er nu sød :-) Jeg føler mig en anelse udklædt i disse bukser..

    Kære Anne; Tak:-) Jeg følte mig faktisk lidt udklædt, men det er vel også ok :-)

    Kære Pi Andrea;Min mandag har om ikke været så magnifiqe, så ganske k :-)

    Kære Heidi; det er lidt sjovt - at vi så begge vælger kjolen fra !

    Kære Eva, en sådan kop er god at have ! Og jeg synes faktisk de der ørering har været gode at have på i dag :-)

    SvarSlet
  8. SUPER FEDE ørenringe!
    Er sikker på, du har haft en fortrinlig mandag med dem på :-)

    SvarSlet
  9. Må dine jeans og funky fancy øreringe give dig en vidunderlig mandag :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  10. Kender udmærket til det dér med at tøjet kryber, virkelig en dårlig egenskab ;-)
    Knapperne er topfine som ørenringe!

    Endnu engang tak for pakken :-)

    KH

    SvarSlet
  11. Kære Anja, du har ret- igen !
    Går lige og laver mad- pesto- da jeg kom til at tænke på dig :-)

    Kære Glade blogger- ja, de hjalp faktisk :-) !

    Kære Ulla; Miri- nu med jeans - hæ hæ :-)
    ( DAtteren oplyser mig så om, at de er købt alt for store- "typisk dig, mor" ! )

    SvarSlet
  12. Kære Karina, du er faktisk kvinde bag alle mine ynglings ørering :-)!!
    Tøj er ikke hvad det har været :-)
    Og selv tak ! Du giver så meget - jeg er dig taknemmelig.

    SvarSlet
  13. Åh hvor ville jeg gerne have set dig i cowboy bukser, mon jeg kunne have kendt dig.

    Seje øreringe.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  14. søde søde ven
    Cowboybukser og de ørenringe ....
    Wauw for en lækker steg ... gad godt har set ....
    kram♥

    SvarSlet
  15. Så fine, så fine - og ja, hvor er det mærkeligt med tøj der kryber...

    SvarSlet
  16. Kære Marlene, nej- jeg tror, du ville være gået lige forbi mig.
    :-)

    Kære Marianne; hihi- steg og steg :-)
    I hvert tilfælde , anderledes :-)

    Kære Fluesvampen; Ja, ikke! Har tænk over, om det er luftforureningens skyld... :-)

    SvarSlet