søndag den 11. september 2011

Link Love

Det lykkedes !!
Jeg er meget stolt af mig selv:-)
Siden jeg , for efterhånden mange år siden, gik ned med stress og Angst, har jeg haft svært ved at læse en strikke, hækle, sy opskrift.
Derfor er jeg stolt.
For denne firkant er hæklet efter opskrift.
For at gøre en lang historie , lidt kortere;
Jeg så disse firkanter hos
Puk
Blev forelsket og så mange muligheder.
Men også begrænsninger- da jeg jo ikke fattede, hvordan de blev hæklet.
Klagede min nød i Krea Klubben.
Helle vidste hun havde et link til en opskrift.
Hun sendte mig en mail med et link til en yderst kreativ og gavmild blogger , der havde skrevet den mest idiotsikre opskrift, som selv jeg kunne forstå.
Succes- men kun ved hjælp af BlogLandet.

17 kommentarer:

  1. Bare det er succes.

    Du er dygtig, det kan også jeg sige.

    Spændende hvad den skal blive til!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Synes også du er vildt dygtig! Det kan være at du skal lære mig at hækle i kreaklubben? ;-)

    KH

    SvarSlet
  3. Godt klaret!!! Sidder også og hækler lige nu!

    SvarSlet
  4. Ja....godt vi har blogland...og du har grund til stolthed, for det har du klaret til UG!

    God søndag!

    SvarSlet
  5. Søde Datter, :-)

    Kære Marlene; Det er fremskridt, at jeg ikke gav op :-)
    Havde ide om et reste tæppe- ikke vildt spændende, men yderst praktisk.

    Kære Karina, Hæhæ- det er jo ikke svært for normale mennesker, bare for mig, der lider af en brist på forståelse af opskrifter :-)
    Jeg er ingen hækle ørn !

    Kære Lavendel- hyggeligt:-) Måske i din nye sofa :

    Kære Min Verden, mange tak :-)

    Kære Betty, fatter ikke hvordan jeg engang kunne leve uden for denne verden :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er du altså go´
    Det er dejligt at samle på succeér - så får man mod på at fortsætte.
    Spændende at se det færdige resultat, for som du skriver, der er mange muligheder lige fra vaskeklud til tæppe.
    Ha en dejlig dag
    Kram Hanne

    SvarSlet
  7. Kære Hanne, jeg samler på successer !
    Eller det vil jeg i hvert tilfælde forsøge at gøre:-)
    For jeg er rigtig god til at være nedladende over for mine egne successer.

    SvarSlet
  8. Godt gået og dejlig sart farve.

    SvarSlet
  9. Tak for du delte linket, og tankerne, for jeg har også store problemer med det tælleri, og hvad der er hvor. Så nu kan det være, jeg også kan :) - Så kan du ihvertfald læse det ovre hos mig også, for det ville være en STOR ting.

    SvarSlet
  10. Kære Fluesvamp- ja, farven er virkelig lækker! Som fløden, der er tilbage, når du har spist jordbær :-)
    desværre var det en lille rest..

    Kære Deborah; Godt du kunne bruge min link love - elsker at dele :-)
    Og tro mig, hvis jeg kan, så kan alle !

    SvarSlet
  11. Ihhhh hvor sejt!!! Fedt at du lige gad at "teste" min vejledning :) Det er aldrig helt til at vide om det kun giver mening for en selv...den er super fin og dejlig farve..

    SvarSlet
  12. Har lige lavet et link til din fine firkant på opskriften :)

    SvarSlet
  13. Så fint! Bliver jo helt smigret over at jeg kan være skyld i en hækleforelskelse:-)
    Mine - og Camillas - firkanter har et ekstra hul, men ellers er det jo nærmest det samme. Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af lapperne.
    Og så vil jeg håbe, at du kigger ind på vores netshop, når den åbner. Der vil du kunne se de fine lapper brugt til noget megalækkert!
    Fortsat god hækling - det er ren meditation, hvis du spørger mig.
    Kh Puk

    SvarSlet
  14. TILLYKKE HVOR ER DET BARE SEJT!

    SvarSlet
  15. Kære Jeanette, du må besidde et kæmpe pædagogisk talent,
    når jeg kan forstå din vejledning ud i at hækle:-) Jeg takker for denne succes oplevelse.

    Kære Puk, jeg bliver ofte forelsket, når jeg bevæger mig rundt i dit univers :-)
    Og glæder mig helt bestemt til jeres butik !

    Kære Julia, tak - er også rimelig stolt :-)

    SvarSlet