fredag den 16. september 2011

Lilla

 Det er sjovt med denne farveleg !
Jeg ville takke den farveglade blogger for en skøn udfordring, der gør at jeg SER mit hjem og hvad der bor i det, med nye og vågne øjne.
Og det smitter !
Da jeg mente at lilla, nok var noget , der skulle ledes efter- fandt ÆldsteDatter lilla ALLE steder:-)
En lilla svamp- den er ikke giftig !
En gave, som jeg sætter meget stor pris på.

 ÆldsteDatters ametysthjerte, der bare henslægt lå fremme, som om det vidste det var Lilla dag.
 Den lille lilla skål eller tallerken. Der er frit valg. Skål eller tallerken. Igår var den skål for småkagerne.
 Lilla telefon pynt. Endnu en gave. Jeg er heldig, for mange søde mennesker giver mig gaver og jeg bliver så rørt og glad og meget taknemmelig.
 Svensk kaffe. Drak altid Löfbergs lila, da jeg havde Mit Sjæls Slot i Sverige. Den økologiske , vel og mærke :-)
Denne kender jeg ikke, så den måtte da prøves.
Den er lilla :-)

Mine lilla sutsko.
Faktisk også en gave ! Fra min dejlige ÆldsteDatter, der har hjulpet med disse billeder.
Må din dag bringe lilla .

18 kommentarer:

  1. Fine lilla ting fra dit hjem, ametysthjertet er rigtig fint. Hjemmeskoene kender jeg :-)
    Nu skal jeg på jagt efter lilla.
    Kh.

    SvarSlet
  2. Ja det er en super sjov leg og alle de fine ting man ser ved alle.

    Bøjet skal ud og lede efter lilla!

    Rigtig rigtig god dag, endelig fredag!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Fine lilla ting. Og lækre småkager - de smagte dejligt :-) Tusnd tak for endnu en hyggelig aften i dit hjem.
    Kh Dorthe

    SvarSlet
  4. Tak for i går. Lilla er en dejlig farve.

    SvarSlet
  5. Små pletter med lilla, godt at se :-) god dag til dig

    SvarSlet
  6. godmorgen sødeste

    smukke lilla ting i har fundet ..
    Denne leg er helt fantastisk ...man får virkelig øjnene op for dejlige sager i hjemmet :o)
    go' lilla dag til dig nu må jeg på jagt :o)
    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  7. Ja, små ting i lilla...osse her - har præcis det samme tæppe og de samme sutsko!

    SvarSlet
  8. Lilla kom glad og sikke nogen søde lilla ting du ejer :o)

    Glæder mig ligefrem til jeg skal jagte huset rundt efter farver :o))

    God dag

    SvarSlet
  9. Det er så hyggeligt at se dine små farveklatter dag efter dag :)

    SvarSlet
  10. Fine lilla ting...så fint det lille hjerte er på telefonen...:-))

    Knus fra Camilla

    SvarSlet
  11. Åh, LILLA - det er smukt på den der bløde, blide måde. Ikke meget larm i farven lilla - men nydelse at se dine lilla ting... herligt!

    SvarSlet
  12. Uh jeg elsker lilla! Og er faktisk iført lilla tshirt og lilla strømper.. ;-)
    Tak for i går, det var hyggeligt som altid!

    Hav en dejlig weekend.

    KH

    SvarSlet
  13. Hyggelige lilla ting du har
    God weekend
    Kram Hanne

    SvarSlet
  14. Fik lige øje på kagerne i den lilla skål - ummmmm de var/er virkelig gode ;-)

    SvarSlet
  15. Kære Margith; Hjertet er rigtigt fint, det fik hun da hun var en sød og fræk børnehave pige :-)

    Kære Marlene; Endelig Fredag- hvordan vidste du jeg tænkte sådan :-)


    Kære Dårde; Jeg er glad for du også kunne lide dem :-)
    Og selv tak- jeg er rigtig glad for den klub vi har skabt !

    Kære Fluesvampen, selv tak- det var en god aften :-)

    Kære Lene, nemlig, det er det det er- små pletter med lilla ! :-)

    Kære Marianne, ja- der går virkelig jagt i den ! Man tænker farver- hele tiden :-)

    Kære Lone, de sutsko er så nuttede :-)

    Kære FamilenG; Det er en sjov leg, fordi vi går rundt med kamera og ser farver :--)

    Kære Pernille; det er jeg glad for du synes- for jeg nyder det !
    :-)

    Kære Camilla, det hjerte er med mig over alt :-)

    Kære hjemmemortilni; du har ret-lilla er ikke larmende. Lilla er.

    Kære Karina, jeg er så glad i denne krea klub og glad for at I vil komme her !
    Jeg er sikker på, du ser dejlig ud i lilla :-)

    Kære Hanne; Lilla er bare en fin farve- og jeg ønsker dig det samme :-)

    Kære Fluesvampen; Det var godt :-)

    SvarSlet
  16. hvor har du meget lilla jeg har næste ikke noget :)

    SvarSlet
  17. oj vad mycket fina fina gåvor!!! gillade allrabäst de där skorna, fick en sådan mysig känsla..kärlek

    ~Lycke

    SvarSlet
  18. Kære Helle, jeg troede heller ikke at jeg havde noget - men , pludseligt var der rigtig meget :-)


    Kære Lycke, jeg er en heldig kvinde, for jeg får gaver af mange mennesker !
    Og jeg holder af at få gaver. Og jeg holder meget af at give giver :-)

    SvarSlet