mandag den 19. september 2011

En ny uge

Mandag.
En ny dag, begyndelsen på en ny uge.
I mit univers, bør jeg fyldes med glæde og forventning- hvad vil dagen bringe- hvad vil ugen byde på?
Men min følelse er tung. En anelse opgivende. Lettere modløs. Træt på forhånd.
Det vil jeg ikke have !
Hvis der er noget du er utilfreds med, må du prøve at ændre det ! - det siger jeg til mig selv. Igen og igen og igen- sparker lidt kampgejst ind i det Mandagsmorgentrættelegeme og sjæl.
Jeg vælger at tro, at jeg kan ændre og påvirke, de områder i mit liv, der ikke fungerer for mig.
Det er jeg nødt til.
Hvis et område af min tilværelse dræner mig, spredes trætheden.
Hvis et område af mit liv ikke fungerer, stjæler det energi fra resten.
Noter er skrevet, tanker tænkt og et møde planlagt.
Mandag- jeg vil virkelig gøre mit, for at dagen skaber forandringer og ugen bliver god !

18 kommentarer:

  1. God mandagmorgen søde Miri.

    Det er bare ikke i orden du skal ha det på den måde, og nu skal der handles kan jeg forstå, og det er også det eneste rigtige at gøre!! Pøj pøj..

    Krammer og masser af 'kamp'gejst og tanker sendes til dig. Håber din dag ender godt.

    Kram <3

    SvarSlet
  2. Godmorgen Miri!
    Sådan! noget må gøres, jeg krydser fingre for dig. Du skal være tilfreds og føle dig glad.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Gid din mandag - og hele ugen - må blive god, Miri. Du gør i hvert fald dit til det. Jeg sender dig lidt positive tanker herfra. kærligst Mette

    SvarSlet
  4. Godmorgen, kære Miri - ønsker dig en dejlig dag! Her venter støvsuger og indkøb på, at jeg bare kommer i gang ...

    SvarSlet
  5. en god morgen til dig uanset hvor den føre dig hen :)

    SvarSlet
  6. TAK! Dine tanker fik sat gang i mine tanker, nu ved jeg at der er noget jeg skal have ændret... Tusind tak Miri - og kram til dig. Håber også det lykkes for dig.

    SvarSlet
  7. Du er jo godt på vej allerede med dit indlæg :o) klø på og held og lykke med dagen, mødet og den kommende uge...

    Sender en kasse med gejst, humør, glæde og...uha stop Tina ellers kommer jeg selv i underskud ;o)

    Kh Tina

    SvarSlet
  8. Jeg håber du får skabt forandring, for træhed og drænen er ikke sjove samarbejdspartnere :)

    SvarSlet
  9. Kære Gitte; Takker for opbakning- det hjalp :-)

    Kære Margith; Jeg fik snakket og der blev lyttet og planer er lagt- så det var godt !

    Kære Mette, jeg gør mit bedste- det gør jeg faktisk...Og det var godt jeg fik sagt noget i dag- tak :-)

    Kære Madame, jeg slap for regn :-) Og håber du sidder og nyder dit rene hus :-)

    Kære Helle, jeg sidder nu, træt men glad, efter en hård dag:-)

    Kære Therese, Jeg er så glad for at mine ord kunne inspirere dig. For vi skal altså handle, når tingene ikke fungerer. Jeg hepper på dig :-)

    Kære Tina, Tak :-) Jeg havde forberedt mig godt og fik virkelig sagt min mening. Og det var godt!

    Kære Pernille; håber og tror, jeg fik skabt forandringer !

    Kære Datter- tja, ved ikke om jeg er sej, orker bare ikke at mistrives.

    SvarSlet
  10. skide godt egon øøhhh Miri du er sej håber du få en dejlig aften :)

    jeg sender de der papir til dig som jeg glemt at tage med så glemmer jeg dem ikke igen er det ok ? :) husk jeg komme ikke torsdag d. 29 ...

    SvarSlet
  11. Kære søde Miri.

    Glæder mig til at høre om det imorgen.

    Glæder mig, glæder mig, glæder mig!!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  12. Kære Helle, hahaha :-) Godt du huskede mig på at du ikke kommer- øv :-)
    Du må meget gerne sende dem, ellers bare tage dem med næste gang igen :-)

    Kære Marlene, Jeg har sendt dig en mail :-)
    Og jeg glæder mig endnu mere !!

    SvarSlet
  13. Kære Hege, nej, desværre....Havde en anden aftale, som jeg ikke kunne ændre...Men er med jer i ånden :-)!

    SvarSlet
  14. Jeg er sikker på at du har gi'et stof til efertanke ... og har gjort dit....

    kæmppe kram♥

    ps. glæder mig også til i morgen

    SvarSlet
  15. Håber det blev en god dag trods alt. Alt det bedste resten af ugen kh

    SvarSlet
  16. Kære Marianne, nu er det i morgen ! :-)

    Kære Heidi; Det blev en god dag og nu kan det hele kun blive bedre :-)

    SvarSlet