torsdag den 22. september 2011

En god bog

Jeg har genlæst denne bog.
Og anden gang var meget bedre end første gang !
Det er en smuk bog.
Det er en historie, der sætter aftryk.
Det er en bog, hvor jeg danner billeder og dufte.
Historien om kærlighed, svigt og tro på livets mirakel.
Og ikke mindst venskab.

"Lev, Veronika! Tag chancer! Det er i virkeligheden det, livet handler om. Vi må forfølge vores egen lykke. Ingen har nogensinde levet vores liv. Der er ingen retningslinjer. Stol på dit instinkt. Gå kun efter det bedste. "

Citat fra bogen.
Jeg kan bare anbefale, at du læse den.
Måske 2 gange- det skulle jeg åbenbart, for at den ramte mig.
Forsiden er da også smuk.
Og siderne. Måden, hvorpå ordene samler sig i midten af siden.

En bog, jeg kan anbefale.

23 kommentarer:

  1. Og jeg stiller mig ved siden af og anbefaler med :-) Og hvem er det nu, jeg har lånt bogen til? Jeg vil da læse den igen.

    SvarSlet
  2. Kære Lene, dejligt :-)
    Åh ja, det der med at låne sine bøger ud...Vil gerne dele, men elsker dem også så meget at jeg får ejer fornemmelser- pas nu på min bog og husk at give den tilbage ! :-)

    SvarSlet
  3. Spændende bog. Sød forside nemlig.

    SvarSlet
  4. Godmorgen Miri!
    Jeg skal på biblioteket idag og vil høre om de har den. Tak for anbefalingen.
    Kh.

    SvarSlet
  5. Tak for et godt bog-tip. Den lyder helt fantastisk.
    God dag.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for anbefalingen. Jeg skriver den på min liste af gode bøger, jeg bare MÅ LÆSE! :)

    Hvordan har du det, min ven?

    SvarSlet
  7. Lyder som et must. Alene den forside!

    SvarSlet
  8. Kære Sidse; Den er spændende og tankevækkende og barsk !

    Kære Margith; God tur- at være på biblo er en glæde:-)

    Kære Sonnie, velbekomme ! Jeg vil så gerne dele, mine oplevelser med jer :-)

    Kære Megan, Den skal bestemt på listen :-) Har det fint:-)
    Er dog hjemme pga af ryggen..Men ellers har jeg det fint :-)

    Kære Lavendel- forsiden lokker :-) Og du bliver ikke lokket forgæves :-)

    SvarSlet
  9. Den lyder skøn, den bog. Må kommes på listen over must read! Rigtig god bedring med ryggen (så lige din kommentar til Lene).

    Mange hilsner fra Eva
    (der har haft en meget lang blogpause! - men er glad for at være tilbage)

    SvarSlet
  10. Kære Glade blogger- hvor dejligt du er tilbage ! det havde jeg overset ..
    Tak- jeg ved hvad jeg skal gøre- så den er er snart god igen.

    SvarSlet
  11. Tak for tippet. Jeg har nu reserveret den på biblioteket. Der er allerede 3 mdr. ventetid.

    SvarSlet
  12. Den bog er da lige til at spise

    SvarSlet
  13. Kære Frøskuffen; Hold da op- det var lang tid !
    Det er ellers en ældre bog-mener jeg.
    Men den er værd at vente på :-)

    Kære Katrine; :-) - og der faktisk en del beskrivelser af disse skovjordbær :-)

    SvarSlet
  14. Jeg har hørt så meget godt om bogen - nu må jeg læse den. Tusind tak for anbefalingen, Miri!
    Hvis du har tid og lyst, er der plads til dig i Tivoli på lørdag :-) Hege er kommet hertil for at være med ...

    SvarSlet
  15. Hej Miri
    Tak for anbefalingen. Den kommer bestemt også på min læseliste.

    SvarSlet
  16. Altid skønt at få anbefalet en god bog, så ved man hvad man skal ønske eller låne måske.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  17. Kære Madame, jeg ved godt det på Lørdag - men KAN simpelthen ikke og ville faktisk så gerne møde dig og Hege igen !
    Øv.
    Og selv tak- det er godt at få inspiration fra hinanden:-)

    Kære Dårde, det bør den også :-)

    Kære Marlene, nemlig. Jeg er så heldig at eje den :-)

    SvarSlet
  18. Ja, den er virkelig god. Kan i øvrigt anbefale "Karitas, uden titel", det er en fantastisk bog, og der er en mere i "serien".
    :-)

    SvarSlet
  19. Kære Marie-Louise, jeg har læst dem begge og blev også meget berørt af de bøger. De havde en melankolisk poesi som ramte mig.
    Jeg kan ikke stave til melankolisk..
    :-)

    SvarSlet
  20. Jag har bara läst hennes senaste bok: "Det goda inom dig" och den tyckte jag mycket om och kan också "anbefale" den.

    SvarSlet
  21. Dejlig bog, som jeg også kun kan anbefale. Og får lyst til at genlæse :-)

    SvarSlet
  22. Kære Ann, den vil jeg straks, gå ind og bestille- tak :-)

    Kære Charlotte, Gode bøger tåler genlæsning. Er netop i gang med at genlæse "Middlesex".

    SvarSlet
  23. Tak for anbefalingen! Jeg stod med den i hånden foret par uger siden ved boghandleren og lagde den fra mig igen. Jeg vil fluks smutte ned og se, om de stadig har den!

    SvarSlet