søndag den 18. september 2011

Den allersidste farve

Før vi begynder på orange, vil jeg takke den skønne blogger , for at have begyndt denne farveleg.
Det har været sjovt !
Orange, havde jeg faktisk en del af, da jeg først fik det set.
Her et lille udvalg;
 Efter min ringe mening, den bedste dejskaber- Fiskars den orange.
 Lidt orange dimseri på de kedelige køkkenfliser.
Hvide vægge holder jeg meget af. Men disse fliser er så gabende kedsommelige og faktisk grimme.
Så lidt orange plastik, kan kun pynte.
 Et hjerte på mit skab.
 Et krus i mit skab.
Jeg har en svaghed for krus.
 I vores hus(lejlighed) er vi ret dygtige til at ødelægge minut/æggeure og vægte.
Så vi har haft en del.
Denne er den sidste i slagsen , af køkkenvægte. Med den farve, må den da holde lang tid.
Og jeg slutter af nålepude hønen.
Syet af min mor. Hun er død. Måske derfor jeg stadig bruger denne nåle anretning. Jeg synes nemlig, det er lidt voodoo agtigt at stikke nåle i de små, søde hønsebasser !
Tak for legen !

16 kommentarer:

  1. Uh da. den lille høne. Tænk på akupunktur i stedet. Det er vist mere konstruktivt, og positivit tænkende. Jeg forstår hvor dine kreative sider har sit ophav, det er tydeligt at se på de små høns. Skøn leg.

    SvarSlet
  2. Kære Miri
    Tak for dine to kommentarer på min blog forleden dag.
    Jeg vil alt muligt men har for lidt tid. Lige for tiden klarer jeg alt det jeg skal og det jeg gerne vil kommer desværre i anden række, såsom kreaklub, men lysten er der!

    SvarSlet
  3. Kære Sidse; jeg vil da helt klart tænke helende akupunktur ! Tak :-)

    Kære Loppe-shoppe; Tak :-)

    Kære Gaia; Det er i orden- mente du bare havde ytret noget om det :-)

    SvarSlet
  4. Det er nok de mest velbalancerede zen høns i verden ;)

    SvarSlet
  5. Jeg nåede aldrig med på legen, men jeg har nydt de mange fine indlæg. Super idé.

    SvarSlet
  6. Tusinde tak for synet af dine dejlige orange ting og tak for din datter ;) der har sat dette igang det har været en glad uge med farvejagt. Skønt at komme lidt på "besøg" hos dig.

    SvarSlet
  7. Kære Eva, vi kan ikke nå det hele, hvor meget vi end ønsker det :-)

    Kære Mariane, selv tak :-) Jeg er altid glad for at få besøg !

    SvarSlet
  8. Kære Eva, vi kan ikke nå det hele, hvor meget vi end ønsker det :-)

    Kære Mariane, selv tak :-) Jeg er altid glad for at få besøg !

    SvarSlet
  9. Som de andre farver, er også dine orange farver lækre :o)

    Tak for en malende uge, det var rart at finde farver i eget hjem, men også at se hvor andres farver spreder glæde :o)

    Nu kan alle de glade farver bare komme an i mit hjem OG i mit liv ;o)

    SvarSlet
  10. Enig - altså med at den orange Fiskars er den bedste dejskraber der findes!! (smil)
    Uha jeg har også en svaghed for krus. Kaj fatter ikke at det skulle være nødvendigt at købe nye krus, så ofte som jeg gør.
    Men hvad ved mænd om det !!
    KH hanne

    SvarSlet
  11. kære kære ven

    sååå lækre orange indput ...
    og især dit krus ...
    hvis du byder på te eller latte ... drikker jeg da gerne af det :o) ....
    De stakkels små høns ...håber også du tænker dejlige tanker når du kigger på dem ...

    kæmpe kram og mange tanker :o)

    og ps .. hils din skønne datter og sig tak for en fantastisk leg :o)

    SvarSlet
  12. oj vad fint kära du!!! och vilken bra..att visa orange - är med jag också alldeles snart, för jag väntar hem en alldeles underbar orange bonad - tror den ska anlända imorgon och då visar jag direkt :)))
    orange är en sådan fin höstfärg, varm och mjuk, det blir mer an den varan snart! idag har jag stukat tån (ler)

    och duu, jag håller med dig om det fina i små pärlsaker barnen gör - har många sådana fina på väggar och skåp. tyckte om det lilla oranga hjärtat..kärlek!

    kramar om, Lycke

    SvarSlet
  13. Kære Helle, da jeg først fik øjnene stillet ind på orange, var den der :-)

    Kære FamilienG, Jeg takker igen, for det var hyggeligt at lære dig at kende :-)

    Kære Hanne, Ej, hvor godt at møde en ligestillet !!!
    :-)

    Kære Marianne, du skal tro jeg takker hende ( og kysser lidt på hende) næste gang jeg ser hende!
    Og du skal bestemt ha det orange krus at drikke af- det har dog et skår..Men intet i denne verden er jo perfekt :-)

    Kære Lycke, dét vil jeg glæde mig til at se !
    Varme og lys, det har vi brug for nu- allerede er kulden og mørket kommet. Så det gælder om at skabe varme, lys og glæde :-)

    SvarSlet