mandag den 12. september 2011

Den 1. Udfordring- Rød

Rød.
Og det drejer sig ikke om, hvor jeg sætter mit kryds på Torsdag, men om denne  bloggers farve udfordring.
Mandag er lig med RØD.
Mit bidrag er fra Altanen.
Et rødt symbol, på det jeg synes er en åbenlys sandhed- økologi.
Og nu hænger det røde Ø , så og vejer fra Altanen- en hulsten holder det lidt nede mod jorden, skulle nødigt svæve helt til himmels, for alt er ikke bare så enkelt.
Men økologi er det mest naturlige valg og vi må gøre vores bedste for at bakke op om det.
Det mener jeg.

12 kommentarer:

  1. Enig, kunne ikke være mere...
    Dygtig datter, du har!

    SvarSlet
  2. Jeg skal også lige have fundet min røde ting.

    SvarSlet
  3. hej Søde

    håber du har haft en go' weekend
    Rød bliver ikke det store problem ... jeg hopper med på legen
    kram♥ for rødt...

    SvarSlet
  4. Elsker økologi! Fin fin altanpynt :-)
    Er også med i din datters sjove farveudfordring.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Sikken et fint skilt- ville være lettere hvis man kunne stemme på ØKOLOGI på torsdag :)

    Jeg skal da lige melde mig til din datters udfordring

    SvarSlet
  6. Er det ikke enheds listen der har Ø.
    Jeg bor på en Ø
    Rød er godt rød Ø bedre.

    SvarSlet
  7. Kære Lavendel; Mht min Datter- så kan vi kun blive enige :-)

    Kære Marlene, ja, gør det ! Det er sjovt- og jo flere, jo sjovere :-)

    Kære Sonnie; :-)

    Kære Lotte; Meget vigtigt ! :-)

    Kære Marianne, åh, hvor godt- det er en sjov leg :-)
    Og har haft en rigtig dejlig weekend med de bedste mennesker :-)

    Kære Ulla; dejligt du også er med ! Vi skal gribe alle chancer for at lege :-)
    Min Altan er lidt speciel...Men jeg kan lide den :-)

    Kære Heidi; lækkert billede !
    Og godt, du også er med :-)
    Stemme skal vi og vi må tro på at det nytter !

    Kære Mette Lykke, Ø ER godt- helt enig :-)

    SvarSlet
  8. Sjovt med en blogleg, jeg er med:-)

    SvarSlet
  9. Kære Loppe- shoppe- ej, fik lige flash back til min ungdom, hvor hilsen hed " Rød Front " :-)

    Kære Linsens; det var hyggeligt- det er en sjov leg, hun har sat igang :-)

    SvarSlet