lørdag den 17. september 2011

Brun

Jeg kan godt lide brun.
Kan stadig huske drømmen, som lille gymnastik pige, om en brun langærmet gymnastikdragt..Og den gik i opfyldelse :-)
 Brun, en nobel, lidt voksen farve. Fornuftig. Varm.Rolig.
Min kalender/notesbog- er voksen og fornuftig. Oh en anelse kedelig. Så kom den pink prik og så kom der spræl i brun!
 De brune pilefletkurve, der står i stuen. Den ene med aviser og reklamer. Den anden med nørklerier.
 Et af kurvens indhold, er faktisk brunt- endnu et håndklæde..Besynderligt kedeligt noget at strikke, men det giver mig ro at sidde i min sofa , glo tv og strikke ret og vrang UDEN at tænke.
 Min elskede sofa er brun. Brun uld. Varm, beroligende, fornuftig og en anelse kedelig, hvis ikke der var spræl i puderne.
Og vi runder indlægget om brun af, med et billede af min gode gamle fornuftige og højt elskede og meget brugte brune sko.
En af de ting, der kan bringe uro i min ro, ved tanken om den snart er slidt op, for hvordan skal jeg dog kunne leve uden den!
Jeg begrænsede mig selv i dag. Brun er nemlig overalt hos mig. men et sted skal jeg jo stoppe og det bliver nu.
Og tak til 3.sal til højre, for at lade mig gå med farvede briller en hel uge :-)

7 kommentarer:

  1. god morgen dejlige rolige varme voksne...osv.( bare ikke kedelige tante Brun :o)
    hihi ku ikk la vær ....

    skønne brune ting ... kan faktisk også godt li brun ....og tak fordi du lige hjalp mig på vej med det brune

    kæmpe farveglad lørdagskram ♥

    SvarSlet
  2. Kære Marianne, Tante Brun ! Hende havde jeg helt glemt ! Hun er da skøn- det er hende den tykke, der elsker at bage kager :-)

    SvarSlet
  3. sikken en masse fine brune ting du har :) ,jeg ejer ikke mange brune ting for det er ikke min farve :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne have et hjemmestrikket håndklæde (det kan godt være at "det er SÅ nemt at strikke, bare ret hele vejen hvis det er et simpelt et du vil have", men det er jo et 'mor' et jeg vil have :) Blink blink med store blanke øjne og sukkersødt smil :)

    SvarSlet
  5. Allerede nu sender jeg de dybeste tanker omkring dine sko, det får du brug for ved jeg ;o)

    Brun er en super farve, til mange mange ting..

    Endnu en dag med farvejagt, glæder mig..

    God lørdag

    SvarSlet
  6. Kære Helle, det kender jeg godt- det at det ikke er ens farve :-)


    Kære Storøjet sukkersmil, vi får se, vi får se :-)

    Kære FamilienG; Tak for din medfølelse:-)

    SvarSlet
  7. Fine brune ting du har især dine sko, tænkte slet ikke selv på sko :-)
    Knus.

    SvarSlet