onsdag den 14. september 2011

3.dagen er grøn

Grøn. Min ynglingsfarve- tror jeg.
Kvinden bag farveudfordringen, udnævner Onsdag til grøn.
Jeg har meget grønt.
Vælger at vise jer lidt af det grønne, mine øjne ramte, da kaffe skulle brygges, her til morgen.
 Min kaffe. Den grønne øko kaffe fra Irma.
 Spisebordets tændstikæske.
Grøn og lilla, 2 farver der synger sammen.
 Opvaskebørsten bor grønt og godt i kanden fra Rosti.
 
Min stol ved spisebordet.
Grøn og gammel.
Spisebordet er faktisk også grønt.
Grøn er min farve. Jeg bliver glad af den.
Jeg synes blå er smuk. Øver mig i at bringe mere blå ind i mit liv.
Men grøn- den griber jeg til uden at tænke.

14 kommentarer:

  1. Grøn er dejlig, helt enig. Er vild med lime og turkis for tiden.

    SvarSlet
  2. Dejligt indlæg, Miri - sjovt med farvelegen her og at sætte fokus på en farve i sit hjem :-) Jeg holder meget af alt det grønne i min have.

    SvarSlet
  3. Smuk grøn stol og jeg kan se vores borde ligner hinanden :-)
    Tak for rundvisningen.
    kh.

    SvarSlet
  4. Man skal ikke lede længe efter grøn, hverken her hos mig eller hos jer (os) :)

    SvarSlet
  5. Og du er så smuk i den søde grønne kjole, kan endnu huske hvor dejlig farveglad og sød du så ud da Marianne og jeg mødte dig på lagkagehuset!!!

    Stort kram

    Marlene

    P.S. Elsker farver og grøn, især den skrappe!!! Altså grønne ;-)

    SvarSlet
  6. Kære Lavendel- jeg kender godt de der perioder :-)

    Kære Madame; Sjovt du nævner det grønne i din have- for jeg tænkte nemlig også at jeg kunne have vist og fortalt om mine planter :-)

    Kære Margith; Jeg vil med glæde give en større rundvisning :-)

    Kære 3.sal..; Nej, hverken her eller der :-) - hos dig mig eller os :-)


    Kære Marlene, årh- hvor er du bare sød !! Tak :-)

    SvarSlet
  7. Hej skønne grønne kvinde :O)

    grønt er også min absolutte favorit i alle afskygninger ... ( og blå/turkis og rød) .... sammen med lilla altså grøn ...Grøn er faktisk smuk med mange andre farver :o)
    og som Marlene det første jeg tænkte på da jeg tænkte grønt ..var dig i din smukke grønne kjole :O)♥ ...
    De grønne ting fra din "plet" er smukke ... men sjovt ...jeg husker dit bord som blåt ...( det må være fordi det er alllt for længe siden )
    kæmpe grønt (håbets farve) kram♥

    SvarSlet
  8. Miri, jeg håber den grønne stol er ledig en dag jeg kommer på besøg, for den er da bare for lækker <3 Jeg MÅ altså prøve den ;-)

    SvarSlet
  9. Kære og meget søde Marianne; Du må komme forbi snart og se at bordet faktisk ER grønt :-)

    Kære Gitte; du må gerne låne den :-)

    SvarSlet
  10. Skønne billeder af alt det grønne. Hvor ser dit hjem bare hyggeligt ud. Ligner et sted hvor det bare er rat og godt at være (:

    SvarSlet
  11. Grøn er helt bestemt min yndlingsfarve... og skønne grønne ting du omgiver dig med

    SvarSlet
  12. kan godt lide din grønne stol den er fin :)

    SvarSlet
  13. Uh den stol gad jeg godt at eje !!
    Bordet ku´ jeg faktisk også bruge..
    Dejlige ting i grønne farver
    Kh hanne

    SvarSlet
  14. Kære Iben, tak:-) Jeg synes faktisk også her er rart at være- hvilket må siges at være ret dejligt, da jeg jo bor her:-)

    Kære unikarina, jeg ved at grøn er din ynglingsfarve :-) !
    Du er vist mere grøn end jeg :-)

    Kære Helle, takker :-)

    Kære Hanne; Hæhæ- de er mine, men du må godt prøve dem, hvis du en dag kommer forbi :-)

    SvarSlet