søndag den 28. august 2011

Mit værelse -

- er ikke minimalisktisk !

 Her bliver mange kjoler strøget, men englene på bagvæggen ser på.
 Udsnit af min opslagstavle.
Den er fyldt med gode ideer, projekter, samt smukke ting og sager.
 Opbevaring...Oven på skabet.. Kurven rummer vores printer.. Besværligt..Tænker altid en ekstra gang om vi nu har brug for et et print.
 Sengen. Her soves og læses. Ikke andet!
 Selv stikkontakten pynter jeg..Kan åbenbart ikke klare en bar flade.
Her sættes hår og pyntes ansigt.
Glimt af mit værelse.
Har altid drømt om bare vægge og intet fremme... Det må vist blive i et andet liv :-)

19 kommentarer:

  1. Du bor feminint og lyst. Samlinger høre måske nok til det feminine. Og den der seng.. den kan bruges til så meget også. Sikken en dejlig søndag.

    SvarSlet
  2. Jeg smiler. Mest af det med sengen. Men i det hele taget. Fordi det værelse er en rumudgave af Miri og sådan skal det være. Perfekt! :)

    God søndag.

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt og personligt ud. Afspejler dit liv som det er lige nu:)
    Når du er klar og har behov, må du rydde ud og flytte ting, så der bliver plads til andre (ting) i dit liv.
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Du har et dejligt værelse :-) Lige sådan et, som jeg selv drømmer om...

    Hav en dejlig søndag!

    KH

    SvarSlet
  5. Kære Sidse; Mit værelse er meget feminint, for det er MIT !
    Kan man bruge en seng til andet... :-) - ha ha :-)

    Kære Megan; Tak søde du :-)

    Kære Eva; Det var meget klogt og sandt sagt- tak :-)

    Kære Karina, jeg forstår dig- vi har brug for vort eget rum.

    SvarSlet
  6. Jeg tror man skal være en helt bestemt type person, for at kunne leve minimalistisk, sådan helt uden nips og minder.
    Du har bare alt det du holder af omkring dig. Det giver jo glæde.

    SvarSlet
  7. Sikke et smukt rum du har dig! Og hvad skuer mit øje? Et lille uldhjerte på ledningen? Hvor er det fint, og det gør mig så glad at det bor hos dig nu! Jeg har din fugl til at sidde lige foran mig på min opslagstavle, sammen med dine ord om at man skal behandle sig selv som man behandler andre. Min mand synes iøvrigt det var genialt skrevet, og han siger at det er noget han tænker meget over. Er det ikke sjovt og smukt som vi kan smitte hinanden med fine ting og sætninger? TAK Miri!

    SvarSlet
  8. Du bor med de ting, du elsker! Sådan er et rigtigt hjem!
    Det ser DEJLIGT ud!!!

    SvarSlet
  9. Smiler og grine af din kommentar til sengen ;-) Ja, ja nogle kan bedst lide det over køkkenbordet - fnis fnis fnis!!!
    Nej jeg ved hvad du mener, kan godt læse mellem linier, men kan også lave om på linierne - smiler.

    Rigtig god søndag til dig, og dit meget hyggelige soveværelse.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  10. hej Miri

    Indeliv blev til udeliv :o)...
    DIT værelse er SÅ hyggeligt og Miri.. jeg tror faktisk slet ikke du er til minimalistisk stil...
    du er til hygge og nips med historie .... eller det helt forkert ? ...
    kram♥
    ps. måtte lige smile lidt ...ad Marlene's kommentar ...
    kram♥

    SvarSlet
  11. Skønne glimt - der er så meget personlighed i dit værelse... Skønne detaljer og små ting som viser hvem du er og hvad du holder af.

    SvarSlet
  12. Tænk, at du har et hjem, som man kan gå på opdagelse i... finde små detaljer at dvæle ved. Det ser så dejligt ud *S*

    SvarSlet
  13. Kære Kari, måske jeg drømme om, helt ubevidst, at være en sådan person....

    Kære Anja, dit hjerte betyder meget for mig. Tænker på at jeg turde give mig til kende og blev mødte DIG.
    Og at blive smittet af dig- det er en stor glæde :-)

    Kære Marlene, hæ hæ- :-)

    Kære Marianne, jeg grinede af Marlenes kommentar :-)
    Og nej, jeg er nok ikke til den rene stil- tror bare jeg er det ..
    :-)

    Kære Unikarina, det er nok ret meget mig- det har du ret i :-)

    Kære Rina, det har jeg- et hjem med mange ting !

    SvarSlet
  14. Hvor ser det hyggeligt ud hos dig! :-) Jeg bygger også hule herhjemme at ting, billeder, tekster, der betyder. Inspirerer. Lidt morskab :-)

    SvarSlet
  15. Det med de bare vægge og meget få møbler, ja det drømmer jeg også tit om, men som hos dig må det blive engang i et andet liv... :o)
    Du bor så fint... :o)

    SvarSlet
  16. Som vi har snakket om så mange gange før må vi anskaffe dig to huse. Et til minimalisme og et til farver og nips :) vi skal bare lige vinde i lotto. .... Og måske købe en lotto...

    SvarSlet
  17. Dit værelse oser af tøseri, hygge, personlighed, kreativitet, og ikke mindst god stil..... får lyst til at ligge på sengen og fortælle hemmeligheder!

    SvarSlet
  18. det ser nu dejligt og hyggeligt ud. kan godt li' alle dine tanker bag.

    SvarSlet
  19. Kære Lotte, Har en drøm (endnu en) om at bo i en skurvogn..Hvem tror jeg så lige jeg narrer- mine bøger kunne ikke engang være i den ! :-)

    Kære Pi-Andrea; :-) Jeg har jo besøgt dig engang og du bor godt nok helt fantastisk.

    Kære Datter- du har ret- vi skulle nok begynde med at købe den der kupon :-)

    Kære Betty; Åh, hvor er du sød- det lyder bare så dejligt mit værelse :-)

    Kære linda, tak- der er også en god stemning, en fin energi :-)

    SvarSlet