lørdag den 27. august 2011

Krea Klub

På papiret , er vi 8 kvinder, der mødes hos mig, hver 2. Torsdag og er kreative sammen.
Vi har aldrig været fuldtallige.
2 tilmeldte, har vi aldrig set.
Dem , der møder frem, hygger, snakker, nørkler, drikker the og kaffe og spiser lidt kage.
Vi har planer, i Krea Klubben.
Vi vil udvikle os- lære nyt.
Vi vil vise hinanden, hvad vi kan- inspirere hinanden.
Vi vil ha tema aftner- f.eks en aften med patchwork over pap, en aften med vendestrik, en aften med ?
Har Du lyst til at være med i Krea Klubben ?
Vi kunne godt bruge lidt flere krea kvinder med noget på hjertet og lyst til at være en del af et kreativt fællesskab.
Torsdage i ulige uger fra klokken 19 .
Jeg sørger for kaffe og the og lidt kage.
Jeg bor i Ballerup- på Sjælland.
Har du lyst, så skriv mig en mail- miriandersen@yahoo.dk
Måske vi ses på Torsdag:-)

7 kommentarer:

  1. cdet er en rigtig fin ide, det kunne jeg godt tænke mig, men jeg bor ikke lige om hjørnet, har kun en cykel, bor på amager, men skulle det være tilfældet at der var en fra byen jeg kunne køre med, ville det være skønt:)

    SvarSlet
  2. Det lyder godtnok fristende, bor lige ved siden af i Smørum. Skal lige tage en indre dialog om det hænger sammen med familielivet.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  3. Hvis jeg boede i nærheden, ville jeg helt sikker være med....lyder så spændende.....sikke en god ide....måske jeg skulle flytte fra Aalborg!

    Rigtig god lørdag....og held og lykke med klubben!

    SvarSlet
  4. det lyder da bare super hyggeligt!!!!
    Sender dig en mail. Skal ligesom Monika lige tænke mig ekstra godt om for hele puslespillet skal jo gå op...

    SvarSlet
  5. Sig lige til hvis I flytter til Fyn!!!

    SvarSlet
  6. Åh hvor ville jeg altså gerne!!!! Men Fyn og Ballerup det hænger ikke altid sammen. Men måske en dag jeg er i nærhede en torsdag og så vil jeg rigtig gerne have mulighed for at komme.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  7. Jag vill gärna komma - den dagen när vi bor lite närmare varandra.
    knus

    SvarSlet