lørdag den 6. august 2011

Ferie

3 ugers ferie strækker sig lokkende ud foran mig.
Og jeg trænger til dem.
Trænger så meget at jeg næsten bliver helt nervøs, for intet kan leve op til sådanne høje forventninger.
Jeg vil prøve at leve langsomt.
Tror det vil blive meget svært for mig, for jeg er en rastløs, hurtig natur.
Men, tror det vil være godt for mig, med noget langsomhed.
Jeg skal være hjemme og ude. Her og der. Fyn og Jylland. Malmø og Roskilde.
Måske blogger jeg 47 gange om dagen og læser konstant med hos jer.
Måske blogger jeg slet ikke.
Jeg ved det ikke.
Lader ferien bestemme.
Billedet er gammelt- helt fra 2008.
Men det oser af langsomhed og fordybelse.
2 dyder, jeg må øve mig lidt i.
FERIE !!!

32 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie, Miri - det lyder bare så dejligt! Og jeg tror, vi har godt af veksle mellem at søge oplevelser, langsomhed og fordybelse - og at lave ingenting. Sådan holder jeg selv at at lade op :-)

    SvarSlet
  2. Kære Madame, tak. Jeg fornemmer også du er god til at skabe balance i det liv.Noget jeg også stræber efter.

    SvarSlet
  3. Det er en god og dejlig plan du har lagt for din ferie. Og jeg håber du får rigtig meget nydning ud af den:-)


    KH

    SvarSlet
  4. Søde Karina, Planer er een ting...:-)
    Jeg håber og tror det er godt !

    SvarSlet
  5. Jeg håber at du får en rigtig rigtig god ferie Miri!
    Knus fra Gaia

    SvarSlet
  6. Rigtig god ferie!
    Nyd nyd nyd 110%!
    Vi høres ved, på et eller andet tidspunkt ;0)
    Kramm ☺

    SvarSlet
  7. Ha' den skønneste ferie. Ingen beslutninger. Lad lysten råde. Mindfulness. Nydelse. Langsomhed.

    Enjoy! :)

    SvarSlet
  8. Kære Gaia, tak og du må have en skøn fødselsdag :-)

    Kære Kari, jeg vil gør mit allerbedste !

    Kære Megan; jeg vil virkelig prøve :-)

    SvarSlet
  9. Rigtig fantastisk langsom og måske også lidt hurtig ferie. Jeg elsker de stole, de fortæller historier om sommerliv og om min farmor.

    Sommerhilsner/Lærke

    SvarSlet
  10. Vil ønske dig en rigtig dejlig ferie...håber at den i høj grad vil leve op til dine forventninger...Dybe vejrtrækninger, helt ned i maven hjælper på tempoet...har jeg hørt... ;o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  11. Dejlig vidunderlig ferie til dig. Du har vist fortjent i den grad.

    SvarSlet
  12. Ønsker dig en SKØN SKØN ferie og god fornøjelse med at tage det helt, helt roligt :-)

    SvarSlet
  13. Kære Lærke, Tak :-) De der stole, er en tidligere kollegas og jeg er også vild med dem !

    Kære Pi Andrea, tak :-) Og det der vejrtrækning må vist øves :-)

    Kære Sidse, jeg synes faktisk jeg har fortjent den ferie ! Og jeg ved , jeg trænger :-)

    Kære Glade Blogger- tak søde du :-)

    SvarSlet
  14. Ønsker dig en dejlig ferie,
    Charlotte Mandrup har skrevet nogle skønne bøger om mindfulness, som jeg varmt kan anbefale som ferielæsning. KH Charlotte

    SvarSlet
  15. Kære Charlotte, mange tak :-)
    Og tak for anbefalingen - kender godt til hende. Er åbenbart bedre til at læse end forstå :-)

    SvarSlet
  16. Hvor skønt Miri, ha en helt fantastisk én af slagsen!

    SvarSlet
  17. håber du får en skøn ferie :)

    kram :)

    SvarSlet
  18. Åh, rigtig god ferie. Held og lykke med at lave ingenting. Og lad nu være med at få dårlig samvittighed, når du ikke har "nået noget".

    SvarSlet
  19. Kære Anja, tænk, jeg har glædet mig så meget..Og nu ER den her :-)

    Kære Helle, det gør jeg også- håber, men tror også :-)

    Kære Eva, tak :-) Man skulle tro du kendte mig- hæ hæ :-)

    SvarSlet
  20. Hav en rigtig fantastisk ferie!!! Håber du møder dejlige mennesker, sjove tilfælde og smukke steder.

    SvarSlet
  21. Hoppas att din ferie blir härlig - både i Danmark och Sverige.
    kram

    SvarSlet
  22. Kære Kirsten, åh ja, hvor vil jeg også ønske det ! Tak :-)

    Kære Ann; Mange tak:-)
    Desværre er det kun en endags tur i Sverige. Men det er bedre end ingenting :-)

    SvarSlet
  23. Rigtig god ferie til dig søde Miri- håber du får 3 dejlige uger, med hygge,afslapning og bare NYDE

    Knus herfra

    SvarSlet
  24. Hej Miri
    Du ønskes en rigtig skøn ferie både med stilheden og oplevelserne og fordybelsen,
    knuzz Winnie

    SvarSlet
  25. God ferie, Miri. Vi har nå ti dager igjen av vår.

    SvarSlet
  26. Kære Heidi; mange mange tak :-)

    Kære Winnie; tak:-) Og måske lidt sol... :-)

    Kære Hege; Tak :-) Så må I nyde de sidste dage !

    SvarSlet
  27. Rigtig god ferie - jeg håber du kommer til at nyde den i fulde dragog at der bliver plads til alt det du vil :o)
    Håber du får "tid" til at sende et postkort i ny og næ...

    SvarSlet
  28. kære Miri

    jeg har virkelig tænkt på dig både i går og dag ...
    vil ønske dig den skønneste ferie... og kan se du også drager mod Fyn ...måske der kan blive et lille hul i kalenderen til os fra sy'fyn/o'ense.... ellers ses vi heeelt sikkert i Jylland ....
    kæmpe feriekram♥

    SvarSlet
  29. Kære Miri!
    Endelig og jeg er så glad for at vi skal være sammen.
    Knus.

    SvarSlet
  30. Jeg ønsker du får en dejlig ferie :)

    SvarSlet
  31. Ønsker dig en rigtig god ferie:-)

    SvarSlet
  32. Kære unikarina, Tak :-) Jeg nyder det allerede ! Prøver "bare" at gøre hvad jeg har lyst til!

    Kære Marianne, det her ferie halløj, det kan jeg godt vænne mig til :-)
    Og jeg glæder mig så meget til vi ses !!

    Kære Margith- jeg kan ikke være mere enig !!
    :-)

    Kære Pernille, 1000 tak :-)

    Kære Ravheksen- mange tak :-)

    SvarSlet