onsdag den 31. august 2011

Et øjeblik er fanget


10 kommentarer:

  1. Et øjeblik fra altanen ..med skønne blomster og lidt sol:0)
    Kram og go dag :0)

    SvarSlet
  2. Der er nu hyggeligt ude på den altan :) Rigtig god dag, Mutti, og hils :D

    SvarSlet
  3. Fin stemning fra altanen. Hvad hedder blomsten?

    SvarSlet
  4. Det ser jo bare så hyggeligt ud, selv i regnvejr. Tror dog solen skinner på altanen idag!!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  5. Kære Marianne, nemlig :-)
    De der Stjerneskærm er igang med 2.blomstring !

    Kære Datter, Ja- du kan lide Altanen:-)
    Og jeg hilser- broren din, kommer også forbi i dag.

    Kære Sidse, jeg holder så meget af Stjerneskærm :-)

    Kære Bodil; det er en Stjerneskærm.
    Jeg havde et stort bed med dem, da jeg havde have. Tog en enkelt klump med, da jeg flyttede på Altan. Og nu ved jeg, at den trives også i krukke:-)

    Kære Pi Andrea- tak :-)

    Kære Marlene, jeg er netop kommet hjem og nu er vejret gråt.. Men skidt- jeg har kaffe og blog :-)

    SvarSlet
  6. Den altan er virkelig dejlig.Jeg har været der.

    SvarSlet
  7. Smukt,SÅ smukt øjeblik:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Kære Georgios- det har du, men det er lang tid siden :-)
    Tror du og YngsteDatter, er dem , der holder mest af den Altan.

    Kære Elfepigen; tAK :-)

    SvarSlet