søndag den 21. august 2011

Det stille liv

Nu går jeg ind i min sidste ferie uge.
Med vemod og forventning.
Vemod- fordi jeg slet ikke er mæt af ferie.
Forventning, fordi jeg skal rejse ud og være sammen med nye mennesker.
Jeg tager 5 dage til Jylland- hos Margith.
Lørdagen blev brugt sammen med de 3 bedste mennesker i mit liv, Sønnen, ÆldsteDatter og YngsteDatter.
Mandag begynder hverdagen for dem, Ikea, Vuggestue og RUC.
Mor er stolt. Mor er glad.
 Jeg forvred min fod igår...
Så søndagens løbetur må aflyses.
(Så har jeg ikke løbet i over een uge..Har spist og drukket hvad jeg ønskede..Godt jeg er modstander af vægte .... )
Heldigvis har jeg nye forsyninger fra Biblo.

Sybordet lokker også. Ikke voldsomt, men dog med en spæd tone.
Ferien, har givet mulighed for masser af krea tid.
Men jeg har ikke haft lyst.
Besynderligt.
Det eneste krea, der er blevet til, er begyndelsen på et strikket håndklæde (- hvor kedeligt er det ikke..) og syning af sekskanter til mit uendelige patchwork tæppe.
I går lokkede stofferne.
Måske de gør det igen i dag...
Ellers råber bøgerne og måske ÆldsteDatter  bager en kage....

8 kommentarer:

  1. Uha kun en uge. Tænk at dine børn spreder sig i verden, som en del af dig alle. (c: Og Margith venter. Du er vist heldig.

    SvarSlet
  2. Kære Sidse, åh ja - kun en uge tilbage.... Jeg er HELDIG og jeg ved det :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt med sådan en tur ud i verden. og det der med at være kreativ. Det går op og ned, men ligger hele tiden og venter et sted :)
    God tur og nyd resten af din ferie :)

    SvarSlet
  4. Kære Pernille, Tak for dine ønsker:-)
    Og du har ret, kreativiteten kommer og går, er mere eller mindre tydelig, men den er der !

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne have et strikket håndklæde! Blink, blink - med store blanke øjne! :D

    SvarSlet
  6. Søde Datter, godt du snart har fødselsdag :-)

    SvarSlet
  7. Håber du får en uforglemmelig tur..ville ønske jeg kunne stikke hovedet forbi - og give dig en kæmpekrammer...:-))

    SvarSlet
  8. Kære Camilla, det kunne også være SÅ dejligt :-)

    SvarSlet