torsdag den 4. august 2011

Dagens Buket

 Denne fantastisk buket, kan jeg slet ikke tage æren for.
Det er en gave til min room-mate - ÆldsteDatter.
Hun fik den af en kollega, som undskyldning for, at han kom for sent på arbejde den dag, hvor de to, skulle åbne hele børnehuset.
Han havde endda selv vasen med.
 Denne har skønhed, er min.
Eller moder naturs.
Jeg har bare plukket et par stykker.
Aner ikke hvad det er for en blomst.
Men det gør intet- jeg kan sagtens nyde skønhed uden at kende navnet.
Den står jo dér, midt i rod og bare er så fin.

10 kommentarer:

  1. Godt at han kom med den buket! Men kan man andet hvis man får et bebrejdende blik fra de blå blå øjne? Jeg får lyst til at give hende en buket bare ved tanken! ;)

    SvarSlet
  2. Yndige - som blomster giver ro i sjælen. Du har fået fat i skovløg (trot jeg) og rosenkatost.knus

    SvarSlet
  3. Betænksom mand og sådan en fin vase med hank... :-)

    Dit rod er noget pænere end mit, det skal du vide ;-)

    KH

    SvarSlet
  4. Sikke et flot lys der er på det første billede.
    Mht. rod må man godt kunne se, at der bor nogen og der er liv, det har jeg overbevist mig selv om :o)
    God dag.

    SvarSlet
  5. Meget betænksomt af manden.

    Flotte buketter.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  6. Sikken en betænksom kollega Ældstedatteren har! Det støder man ikke så tit på.
    Dejlig torsdag (er der ikke noget med ferie lige om hjørnet... ;0))

    SvarSlet
  7. Skønne blomster og skøn kollega - og ja skøn stemning der emmer ud af dit lille hjem...:-))

    SvarSlet
  8. Kære Datter, Hæ hæ :-) Hunhar de blåeste øjne :-)

    Kære Sidse; Roligt Rod :-)

    Kære Lavendel; Tak ! Jeg kendte ingen af dem:-)

    Kære Karin; :-) Synes han er sød og betænksom og så skulle hun cykle fra Farum med den :-)
    Pænt rod - tak :-)

    Kære Sonnie, der kommer det fineste lys i den stue !
    Jeg er enig med dig- eller, er faktisk ikke så vild med rod, men ÆldsteDatter mener det er et tegn på liv :-)

    Kære Marlene; Enig !
    :-)

    Kære Kari; Lige om lidt !!!

    Kære Camilla, tak, søde du :-)
    Har lånt en raw food bog i dag og kom bare så meget til at tænke på dig :-)

    SvarSlet
  9. Du har så mange smukke ting, der pynter i dit hjem, Miri! Dejligt med blomster - jeg holder så meget af vilde blomster i en vase :-)

    SvarSlet