mandag den 8. august 2011

1.Rigtige ferie dag

Ferie er godt:-)

25 kommentarer:

  1. Ferie er rigtig godt .... Tid til fordybelse og oplevelser .... Måske endda tid til mere krea og læsning ...
    Tid til liiige præcis det man har lyst til
    Kæmpe kram :0)

    SvarSlet
  2. Dejligt billede - god feriedag til dig, Miri :-)

    SvarSlet
  3. Jag önskar dig en underbar ferie! Även om dina förväntningar är höga så är det alltid uppfriskande att "bryta mönster" och komma till andra platser. Alltid kommer nya tankar, idéer och reflektioner...

    SvarSlet
  4. Dit heldige og velfortjente asen.

    SvarSlet
  5. God ferie til dig Miri - Nyd det- hvilket billedet allerede viser at det gør du :)
    KNUS

    SvarSlet
  6. Og solen har skinnet på dig til morgen *S* Hav en dejlig, og nydelsesfyldt, langsommelig ferie ;o))

    SvarSlet
  7. Å ja ferie er rigtigt god. Håber din vil smile ekstra pænt til dig.

    SvarSlet
  8. Ferietider er gode tider! :-)

    SvarSlet
  9. Ser så rofyllt och vackert ut. och ni har sol, här bara regnar det idag.

    kramar om, Lycke

    SvarSlet
  10. Jeg kan kun være enig.
    Min nr. 2 uge er lige startet, og jeg lader dagen bestemme aktiviteterne :-)

    SvarSlet
  11. God ferie med tid til langsomhed og hurtighed alt efter hvornår du ønsker det :-)

    SvarSlet
  12. Ferie er fantastisk, og du skal endelig bare nyde det helt vildt.
    Det er der man lader op!!!

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  13. Det er meget sjovere med første feriedag end med sidste.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  14. Ferie er skønt.
    Pas godt på den. Brug den varsomt, så du ikke spilder for meget af den.
    Min forsvandt som sand mellem fingrene...
    Rigtig god ferie ☺

    SvarSlet
  15. Rigtig god ferie, Miri. Min er forsvundet som dug for solen, og den var bare dejlig.
    Nyd livet!
    Kh Puk

    SvarSlet
  16. Härligt med en helt ledig dag!

    SvarSlet
  17. Hoppas du njuter i fulla muggar..

    kramar om, Lycke

    SvarSlet
  18. Kære Marianne; Nemlig- tid til liiige det jeg har lyst til :-)

    Kære Madame, mange tak :-)

    Kære Datter- yes :-)

    Kære makiato; 1000 tak- det er nemlig det- at ændre vaner, skaber rum for nyt :-)

    Kære Sidse, det er mig :-)

    Kære Lotte, Nemlig !

    Kære Heidi; Jeg forsøger at nyde og nyde, trods regn og blæst ;.)

    KÆre Rina, og jeg griber de få øjeblikke med sol :-)

    Kære Bettina, ja, det er ! Dem kunne vi godt bruge lidt mere af :-)

    Kære Marina; Tak jeg håber faktisk også at denne ferie vil være god mod mig.

    Kære Karina, Det har de bare at være :-)

    Kære Lycke, dér var der lidt sol, ellers har regnen været her- hver eneste dag..

    Kære Helle, :-)

    Kære Kisser- tillykke :-) Jeg prøver også at flyde med..


    Kære Lene, ferie er en god tid til at ændre planer bare fordi du kan :-)

    Kære Marlene, jeg skal huske at give slip og lade op via dét at give slip :-)

    Kære Eva, ja, det er det !

    Kære Kari, åh nej, bliver helt nervøs !

    Kære Puk, bare den var dejlig :-)
    Tak :-)

    Kære Margith- det vil jeg og også deleden med dig :-)

    Kære Maria; Ja :-) Og der er flere tilbage :-)

    Kære Lycke; Jeg gør :-) Og besøgte dit land, ganske kort i går :-)

    SvarSlet
  19. Billedet oser af harmoni og fredfyldthed. Håber det viser, hvordan du har det indeni:-)

    SvarSlet
  20. Kære Ravheksen, Hæ hæ- ja, billeder kan lyve :-)

    SvarSlet