lørdag den 2. juli 2011

Ord tom

Når jeg er lidt stresset og i virkeligheden trænger til at gøre intet, så bliver jeg helt tom for blog ord..
Vil meget gerne blogge, for jeg , rent ud sagt, elsker det !
Men ordene står stille..I får de 3 sidste billeder jeg har taget i mit 365 projekt- ok ?!

 Dette billede er fra i går. Viser den kurv, hvor i vi opbevarer vores sutsko, når de ikke er på vores fødder..
 Dette billede er fra den næstsidste dag i den skønne Juni.
Viser mig og min cykel på vej hjem fra arbejde OG indkøb..
Og endeligt, billedet fra den 30. Juni. Altanen.
Småt og en anelse lukket om sig selv.
Altså billederne.
Ikke de store horisonter, men en trang til at nære det tæt på og samle lidt kræfter..
Måske.
Eller bare fordi, det er det er omgiver mig og jeg ser det fine og smukke i det !

15 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Miri! Mine tallerkensmækkere er ikke begyndt at blomstre endnu, men jeg glæder mig - elsker den blomst!

    God regnvejrsdag til dig :)

    SvarSlet
  2. Kære Madame, det gør jeg også- altså elsker tallerkensmækkere - også kan smager de godt :-)

    SvarSlet
  3. Pyt med ord - billeder kan også snakke. Er vild med din prikkede kjole, røde sko og blå tånegle. Det billede snakker meget og fortæller noget fint om dig :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Kære Ulla; Engang var jeg en kvinde af ord, nu tror jeg mere jeg er en kvinde, der fortæller gennem billeder..
    Tak :-)

    SvarSlet
  5. Blomsterkarse, som du selvfølgelig allerede ved, er spiselig.
    God lørdag - nu kører jeg til Kræmmermarked i Kerteminde. (Skulle have haft en bod med børnene, men der regner simpelthen for meget...)

    SvarSlet
  6. Kære Miri.
    Mon ikke ordene står stille hos os alle indimellem? Jeg kender ihvertfald godt følelsen af at være tom for ord ;-)
    Skønne billeder fra dit projekt. Jeg er også vild med nederdelen, og har netop købt stof i samme farve og med hjerter. Er gået i gang med at sy nederdele til mig selv, og har svært ved at stoppe igen ;-)

    Håber du får en afstressende weekend!

    Knus

    SvarSlet
  7. Tillykke med de røde træsko, de ser skønne ud ;-)

    Heller ikke jeg blogger meget i disse dage, overvejer for tiden om jeg helt skal lukke bloggen ned... kan vist ikke helt finde ud af hvad den er til for.
    Men du skriver at du elsker at blogge og jeg tror vi er mange der godt kan lide at kigge med. Måske skal du bare give dig selv lov til at blogge i det omfang det føles naturligt og hvis det skal være i billeder - så er det vel også OK.

    SvarSlet
  8. Dejlige hverdagsbilleder. Og sådan fik du alligevel fortalt....
    God lørdag i regnvejret.

    SvarSlet
  9. Kender jeg alt til men så er det skønt at billeder kan fortælle en masse! Håber der er mindre stressede tider forude! Knus

    SvarSlet
  10. Altså, man kan jo ikke snakke hele tiden, der skal ordsamlepauser til, ellers bliver det rent raprap. Tænker jeg. Og billeder, de fungerer måske nogle gange som en slags noter for det man endnu ikke har ord for - som er ved at samle sig?
    Nyd stilheden - i dag kan man lytte til regnen, det er ikke så dårligt endda.

    SvarSlet
  11. Godt du købte de røe, da vi var i Lund. Og de klær dig. De er "mable"..skønne..

    SvarSlet
  12. Elsker billeder og muligheden for at sætte fantasien i sving og danne min egen historie.
    Det har jeg gjort - måske du får den en dag :-)

    SvarSlet
  13. skønne billeder især billeder 2 din skønne kjole og de røde sok passer bare så fint sammen :)

    SvarSlet
  14. Skønne billeder og endnu en sød prikket kjole, de klæder dig så godt.

    Bekymret over du ikke er helt ok, bare du dog snart havde en laaaaang ferie.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  15. Kære Loppe-shoppe, ja sikkent et vejr !! Vi skulle også på loppemarked, men der var ikke mange , der havde vovet at sætte deres boder op.

    Kære Karina; Jeg vil håbe du viser dine nederdele frem !
    Mit stof, er det nederste af en smuk kjole fra Karlas Forbindelser- og jeg elsker den :-)

    Kære Lærke, jeg ville være trist, hvis du lukkede din blog !
    Måske du bare skulle skrive ganske lidt...Indtil blogger lysten kom igen.

    Kære Eva, ja- så kom alligevel et par ord:-)

    Kære Tina; Ja billeder fortæller heldigvis en masse uden ord.
    Og jeg ser desværre frem til endnu 2 stressede uger..

    Kære Janne; Nogen kan sørme snakke HELE tiden! Men jeg kan ikke..Har brug for ordpauser.
    Tak :-)

    Kære Sidse, hi hi- ja, de var et kup !

    Kære Kirsten, det håber jeg at jeg gør :-)

    Kære Helle, jeg er så glad for jeg købte den med din gode vejledning :-)

    Kære Marlene; hvor er du sød- tak :-)
    Jeg er faktisk også en bekymret..Og må virkelig prøve at handle anderledes i denne uge..

    SvarSlet