onsdag den 20. juli 2011

Krea Klub

Kære jer, der har meldt jer til Krea Klub.
Skulle vi ikke prøve at mødes allesammen på een og sammen gang?
Husk , det er i morgen klokken 19 !
Jeg bager en kage:-)
Det bliver sidste Krea Klub aften i længere tid.
August holder jeg lukket, da en del af denne måned, skal bruges på ferie.
Ferie !!
Så i morgen klokken 19 !
Næste gang bliver først Torsdag den 1. September.
September !!
Så er sommeren altså forbi..
Nå.
Hvis Krea Klubben skal have dynamik, må vi altså mødes og skabe noget sammen.
Måske, vi skulle åbne for flere tilmeldte, så var chancen for fyldte sofaer, i hvert tilfælde større.
Nå.
Vi ses i morgen, klokken 19, til snak, kreativitet og kage- ikke !?

10 kommentarer:

  1. Det er en skøn idé med kreaklubben!

    September kan byde på dejligt sensommervejr - indian summer - så jeg tror ikke, du behøver at afskrive den smukke måned allerede :O)

    SvarSlet
  2. Kære Madame, jeg holder skam af September, blev bare en anelse forskrækket, da det gik op for mig, at den kommer lige efter min sommerferie :-)

    SvarSlet
  3. kære miri - glæder mig til i morgen. sender en hilsen til dig og hav en god dag - Nicole

    SvarSlet
  4. Kære Nicole, det var godt at høre :-) Og i lige måde !

    SvarSlet
  5. Super ide med krea klub, hvor holder i det henne? hvilken landsdel? og hvordan bliver man medlem :0)
    Håber i får en dejlig kreativ aften :0)

    SvarSlet
  6. Hej Miri
    Jeg kommer helt sikkert. Og fint med en sommerpause i august. Mon ikke også mødefrekvensen bliver bedre med efterårets komme.
    Kh Dorthe

    SvarSlet
  7. Kære Anemone Anne-Mette, sjælland, Ballerup og man skriver en mail til mig:-)

    Kære Dorthe; Dejligt ! Oh det må vi da håbe :-)

    SvarSlet
  8. jamen jeg kommer :) og er lidt krea sammen med jer :)

    SvarSlet
  9. Hej Miri.

    Jeg skal nok komme. - Og jeg er sikker på, at det bliver nemmere at samles, når alle har holdt sommerferie...

    KH

    SvarSlet