tirsdag den 26. juli 2011

Jeg har svært ved at blogge i disse dage.
Norge fylder meget.
Angstens besøg- fylder meget.
Min forvirring over ikke at kunne forstå..
Hverken ondskab eller Angstens besøg.
----
Men jeg blogger for at dele.
Dele det gode, det smukke, det sande.
Men også for at dele , det onde, det grimme, det falske og uforståelige.
---
Nogle indlæg fortæller om nørklerier, skaberglæde.
Mad fylder meget.
Blomster.
Bøger og ord og tanker.
Familie- kærlighed til samme.
Besværligheder og livs udfordringer.
Sygdom og Angst.
Glæden ved det såkaldte små.
Jeg er en kvinde på 46.
Mit liv er ikke noget særligt- set ude fra, men for mig er det mit liv og jeg vil til stadighed gøre mit bedste for at værdsætte den gave, det er, mit liv.
Og det er det, jeg deler på bloggen.
----
Og nu med billede !
Hvis I vidste hvad det kræver af mig..
At vise mig selv frem..
Men..
Jeg ønsker at leve i ærlighed, så må jeg også stå ved mig selv og hvordan jeg nu engang ser ud.
Gulp!

God Tirsdag :-)

40 kommentarer:

  1. Kæreste Miri, det er SÅ svært at gøre sig synlig - det er som bogstavligt talt at slå knuder på sig selv. Angst eller ej - Du er modig!!

    SvarSlet
  2. Kære Rina, åh tak for at skrive så hurtigt ! Føler jeg nærmest har holdt vejret siden jeg udgav dette indlæg :-)

    SvarSlet
  3. Dit liv er noget særligt. Du er noget særligt! Du er en modig kvinde og din kærlighed og autencitet er stor. Derfor holder jeg så meget af dig! ;)

    Knus

    SvarSlet
  4. Hej med dig, - nu med billede :) Et indlæg, der vækker genklang i en tid, hvor det er svært at sætte ord på, svært at forstå, svært ikke at holde af sit liv (trods alt).
    God tirsdag ønsker jeg dig.

    SvarSlet
  5. Kære Megan, glup ! - der fik jeg lige en klump i halsen- Tak og i lige måde :-)

    Kære Eva, Det er en mærkelig tid..
    Tak :-)

    SvarSlet
  6. Puh ha, kære Miri,
    Du er modig!! Så langt er jeg slet ikke nået! Altså med billed.

    Træk vejret og nyd dagen. Her er solen smuttet gennem skyerne og smiler sødt til os.
    Kramm Kari♥

    SvarSlet
  7. Kære smukke Miri!

    Du er bestemt noget helt særligt, og det er dit liv også!
    Det er flot at du deler dine tanker på bloggen. Både de gode og dem som nager.- Og nu deler du også et billede af dig selv.
    Du er en smuk kvinde Miri, og jeg er meget glad for at lære dig at kende!

    KH Karina

    SvarSlet
  8. Dit liv er da i høj grad noget særligt. Tak fori du deler det med os. (Nu også med billede).
    Sjovt som t billede er anderledes end det indre billede man har af det menneske der skriver.

    Kram og
    "Lav en god dag"
    Karen

    SvarSlet
  9. Jeg nåede at tænke: Og hvem er mon den smukke kvinde, der har fundet vej til Miris blog.
    Men du har jo været her hele tiden.

    SvarSlet
  10. Smukke Miri -
    indeni og udenpå.

    Din plads i verden er unik og du værner så fint om den...

    SvarSlet
  11. Der er mange ting, der kan skubbe en ind i angstens rum, godt at du holder fast i det smukke og de små og store glæder. Dine øjne smiler til mig, det er det første jeg lægger mærke til, og jeg bliver glad :-)

    SvarSlet
  12. Hej smukke modige Miri!!!! Og du siger, jeg er sej! Det kan du sæl være. knus

    SvarSlet
  13. Skønt at få ansigt på og et super godt indlæg :-). Selv har jeg jo ikke svært med det med billeder (men jeg kæmper jo også med at brande mig selv pga. mit virke og der dur det ikke med anomymitet). Godt gået tøs med det indlæg !. Du har min respekt. Ha´ en forrygende dejlig dag :-)

    SvarSlet
  14. ..."ikke anonym..." siger jeg og har så en tegning som profilbillede - haha. Øhh nå men på bloggen er jeg ikke anonym med billeder mente jeg :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er jeg glad for at SE dig!!! Har i alle disse år tænkt, hvordan du mon ser ud :-)
    Og hvor kan jeg følge dig - synliggørelse - jeg slåsser selv - uden at ane eller kunne forklare, hvorfor det skulle være så frygteligt at stå frem! Det er som om jeg er flov over at "vise mig". Både at dele min blog til dem jeg kender, men også at vise billeder og ord af mig selv. Mine glæder. Mine kampe.
    Dit indlæg i dag, sætter tanker igang om åbenhed.
    Og kærlighed.
    Venskab.
    Bånd.
    Og med Norge i hånden og ånden.
    Alting hænger sammen og intet er ligegyldigt.
    TAK MIRI!
    Knus!!!
    :-)

    SvarSlet
  16. Det kræver noget at vise sig frem, flot "sprunget ud" som synlig.
    - og selvfølgelig er dit liv noget helt særligt, noget ganske specielt, det er vi jo alle :o)

    SvarSlet
  17. Der er du jo - hej Miri, det er dejligt endelig at møde dig! Dejligt at du tør - jeg har tit spekuleret på hvordan du ser ud..

    Hos mig fylder Norge også meget - kaster lange skygger over sommeren

    SvarSlet
  18. Kære Kari, tak :-) Jeg flyttede liiige en grænse :-)

    Kære Karina, hvor er du dog et elskeligt menneske - tak:-)
    Og i lige måde !!

    Kære Karen, tak for dine ord. AT vise mig frem er svært..Dejligt så at få et par ord med på vejen :-)
    Det indre og det ydre og ens egne billeder- de passer ikke altid overens :-)

    Kære Tanterne- hø hø- Tak :-)

    Kære Anne, tak for de smukke ord- dem gemmer jeg.
    :-)

    Kære Lene, Tak. Tak for dine ord og for du er her og der. :-)

    Kære Lavendel- DU er sej og jeg har flyttet en grænse i dag :-)
    Tak :-)

    Kære Bettina, - nej, du er bestemt ikke anonym- hverken i ord, billeder eller tegninger ! Og det kan jeg ret godt lide dig for !
    Respekt :-)

    Kære Lotte, og du kan sætte alle de rigtige ord sammen- dine ord er det jeg tænker og føler ! Og kæmper for at formidle.
    Det er bestemt også mig der takker :-)

    Kære Sonnie, Tak- tror mig, det var også svært.. :-)
    Og ja- vi er alle unikke og vi skal bare huske os selv og andre på det !

    Kære Bodil; ja, her er jeg- en lidt brugt kvinde med bævren i maven :-)

    SvarSlet
  19. Dejligt at se dig igen. Jeg synes du er sej og smuk og modig og helt, helt særlig.
    Knus :)

    SvarSlet
  20. Hvor ser du altså sød ud :) Det indre afspejles virkelig i det ydre. Du er et særligt menneske for dig og for alle dem du har i dit liv.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  21. Kære Pernille, hvor er det flot agt af dig- 1000 tak:-)
    Jeg håber da vi ses igen, en dag :-)

    Kære metteb, årh- hvor er det fint sagt :-)
    Jeg vil bare turde stå frem !

    SvarSlet
  22. Kære Miri
    Jeg er ikke meget for at smække billeder af mig selv på bloggen, men gør det da i ny og næ.
    Men jeg ved hvordan du har det med det og det er slet ikke som jeg.
    Så hatten af for hvad du har gjort i dag!!!
    Nu har jeg jo set dig i virkeligheden, mødt dig og nørklet med dig i Odense, og det møde husker jeg stadig som noget rigtig dejligt, du er skøn!
    Så jeg har hele tiden kunne se dit rare ansigt for mig når jeg har læst her på din blog...
    Fortsat god dag til dig!

    SvarSlet
  23. Kære Miri,
    Hvor dejligt at se dit smukke ansigt, det har jeg savnet længe:-)
    Kan så udmærket følge dig, har selv svært ved at blogge i disse dage, men er så glad for, at du gør det alligevel,og tør være dig. KH Charlotte

    SvarSlet
  24. Kære Gaia, Du har et mere afslappet forhold til det med at vise billeder frem,end jeg har. Og det forhold vil jeg gerne have til billeder af mig selv.
    Det VAR altså også hyggeligt i Odense med alle de dejlige stoffer :-)

    Kære Charlotte; :-) Tak :-)
    Det er en mærkelig sorgfyldt tid..

    SvarSlet
  25. Åh hvor blev jeg glad for at se dig! Jeg fik et helt sug i maven så glad blev jeg. Tusind tak for din ærlighed og dit mod, det gjorde lige mig 100 % mere glad lige nu. TAK!

    SvarSlet
  26. Det var nå en flott dame, det der.

    SvarSlet
  27. Søde Anja; :-)

    Kære Hege; Tak :-)

    SvarSlet
  28. Jamen du er jo smuk...så ingen grund til at gemme dig væk...og nu er du sprunget ud ligesom blomsterne om sommeren... :o)
    Og jeg føler med dig i sorgen og i angstens verden...men vi ved jo godt begge at den nok skal fortage sig igen...det er bare lige hvornår vi får givet den sparket... ;o)
    Knuss og kram... :o)

    SvarSlet
  29. jeg siger det samme som de andre har sagt :)

    jeg kan godt lide dig :)

    SvarSlet
  30. Hej Miri
    Du er et særligt liv og vil meget i din hverdag.
    Du tør skrive om dine tanker og din angst.

    klap dig selv på skulderen

    knuzz winnie

    SvarSlet
  31. Du er en rørende smuk kvinde - både indeni og udenpå!
    Er det ikke sjovt - de gode ting/tanker man deler VOKSER og de onde bliver mindre....
    Det er fantastisk!
    Elsker din blog!!!

    SvarSlet
  32. Kære Margith, du begyndte ! Du lagde et billede af mig på din blog :-)

    Kære Pi Andrea; tak :-) Og ja, vi skal nok begge komme igennem vores b
    udfordringer !

    Kære Helle :-) Og i lige måde- kan også godt lide dig :-)

    Kære Winnie, tak :-)

    Kære Kirsten, 1000 tak ! Og tak for at minde mig om, at det gode vokser og det onde mindskes..
    Tak :-)

    SvarSlet
  33. coppyro, det er lige hvad du er. (C;

    SvarSlet
  34. Smukke tanker og ord, som giver stof til eftertanke. Jeg nyder at læse med her hos dig - og jeg er rigtig glad for at få sat et ansigt på dig. Super sejt at overskirde en grænse, mens du har det svært. Du er smuk - både indei og udenpå!

    SvarSlet
  35. coppyro ???? er det godt eller skidt for jeg kender ikke ordet :)

    SvarSlet
  36. Kæreste Miri - Hvor skønt at se dit smukke ansigt...et ansigt der både gemmer og viser store, små, svære og smukke følelser - som de nu engang er i dit liv...ansigtet bag den til dato ærligste - og min absolutte favorit blog.

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  37. Kære Sidse, tak! Jeg vil til stadig stræbe efter af opnå det :-)

    Kære unikarina; mange, mange tak- dine ord berører mig dybt.

    Kære Helle, det er et kraftfuldt og positivt ord :-)

    Kære Camilla, 1000 tak for de mange smukke ord, som rør mit hjerte- tak :-)

    SvarSlet
  38. Du ser bare så dejlig og glad ud:)

    SvarSlet
  39. Mettes Mad, tak:-) Det var sødt sagt.

    SvarSlet