fredag den 15. juli 2011

Hej igen

Den lille pause blev sørme lidt større end lille bitte !
På Mandag , kommer bossen tilbage fra ferie og jeg kan "få lov" til at lege elev igen.
Forhåbentlig, vil det give mig lidt mere overskud i hverdagen.
Men ved I hvad? - pludselig er jeg blevet helt bange for at blogge !!
Ved slet ikke hvad jeg skal blogge om !
Har jo slet intet at fortælle eller "vise frem"....
Blog krise !
Nå.
Jeg må vist tage det, som det kommer.

Og nu til noget helt andet -
Mini altanen, foran mit soveværelse.
Er så fyldt med krukker , at ophold er en umulighed.
Den anden Altan er der hvor man går ind i lejligheden- en slags svalegang med naboen.
Så faktisk har jeg 2 altaner.
Da jeg boede i rækkehuset havde jeg jo også 2 haver, en forhave og en baghave.
Pudsigt.
Nå, en opvaske maskine skal tømmes og en cykel betrædes- én arbejdsdag tilbage inden weekend.
I dag skal der så også lige bages en kage til en kollega, der går på ferie. Hun vil gerne ha noget med bær og marcipan.
Mon ikke jeg finder på noget :-)
I går kogte jeg persillesovs til 40.
Det er meget sovs !
Og meget persille.
Jeg går nu- ses :-)

10 kommentarer:

  1. Kære Miri
    Velkommen tilbage - dejligt at have dig igen :) Tror ikke du har blogkrise :) - det gik da meget godt med det indlæg- og sikken en skøn altan - hvor er du heldig du har to
    Håber din arbejdsdag bliver god- at du får en dejlig fredag og en rigtig god weekend! Måske et glas vin eller to i aften?
    Knus og tanker
    Heidi

    SvarSlet
  2. God dag og god weekend når du når så langt.
    Miri jeg synes du tager sådanne fine billeder, så har du ikke noget på hjertet så lad os nyde dine billeder!

    SvarSlet
  3. Jeg synes altså altid, du har noget skønt at blogge om :-) Og så snart der er et nyt indlæg fra din side, må jeg ind og læse det...
    Din lille miniterrasse ser sørme også fin ud - dejligt med hele to altaner; det vil jeg også gerne have, når jeg kommer hjem igen :-D

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage :-)
    Persillesovs til 40 pers. er meget! Jeg lavede også persillesovs i går, men det var kun til 7 ;-)

    God weekend!

    SvarSlet
  5. hej kære

    dejligt at ha dig tilbage :o) ...
    og du fandt jo alligevel på noget dejligt at skrive om :o)og skønne billeder .....
    er vild med dine "haver" (har jo set dem IRL ) :o) ...
    åh det blive dejligt at kunne lægge ansvaret fra sig igen mandag ... selvom jeg ikke er et sekund i tvivl om at du vil være en super go "chef" :o)
    persillesovs til 40 !!! i søndags lavede jeg stegt flæsk og persillesovs til 15 fødselsdagsgæster og det synes jeg var meeeget .....;o)
    håber du finder på lidt nyt at skrive om de næste dage ;o)
    kram og nyd weekenden ....

    SvarSlet
  6. Det er dejligt at du er tilbage! Krise eller ej, dejligt at læse dine ord igen.

    SvarSlet
  7. Kære Heidi; Jeg sidder og nyder et glas eller to :-)
    Tak, det er godt at være tilbage :-)

    Kære Gaia; tak, det var sødt sagt:-)

    kære Glade blogger, Nu blev jeg helt glad ! tak, søde du :-)

    Kære Karina, det var da sjovt ! Måske der var persillesovs vibes i luften :-)



    Kære Marianne; Du er altid så fuld af tiltro og jeg er så lad for jeg har fundet dig i det store Blogland :)

    Kære Anja, Tak ! Jeg er faktisk i en krise- en blog krise.
    Og faktisk også i andre mindre kriser :-)
    Tak :-)

    SvarSlet
  8. Ej hvor dejligt med en altan udenfor sit soveværelse :-)
    God weekend.

    SvarSlet
  9. Kære Miri, det kommer tilbage til dig*S* Det er der jo allerede. Et skridt ad gangen - med fokus på de små skønne ting du er så fremragende til! En dejlig weekend!

    SvarSlet
  10. Kære Margith- bestemt :-)

    Kære Rina; små skridt-du har ret. Tak :-)

    SvarSlet