tirsdag den 19. juli 2011

AftensMad ....

Aftensmad.......!

Vi-tager-hvad-vi har-i køleskabet-fordi-jeg-ikke-fik-indkøbt-nye-forsyninger-i-dag-fordi-jeg-brugte-al-indkøbs-energi-på-at-lede-efter-regntøj-der-ikke-var-sort-det-fandt-jeg-ikke-så-er-nu-ejer-af-sort-regntøj-og-kuffert-skulle-også-købes-og-den-endte-sørme-også-med-at-blive-sort-og-jeg-ejer-ellers-ikke-sort-tøj-eller-tasker-holder-mest-af-farver-derfor-var-der-ikke-overskud-til-at-indkøbe-mad-og-derfor-så-Mandagens-middag-sådan-ud;


Alt i en gryde.
Olivenolie, friske hvidløg og et smukt frisk rødløg.
Peberfrugt, spidskål, lidt frisk bælgede ærter og mini squash fra Altanen.
Mynte, persille og tamari.
Og ikke at forglemme- et par håndfulde kikærter.
Til sidst, men ikke mindst, feta.

Og det smagte faktisk ret så dejligt !

9 kommentarer:

  1. Nogle gang er den slags mad den allerbedste. Ingen forventninger på forhånd. Bare en masse glæde over det, man har tryllet frem.

    Apropos spidskål. Det lavede jeg i går efter en supernem opskrift, jeg havde fået en af veninde. Lynstegt spidskål med abrikoser. Nam ham, det var godt.

    SvarSlet
  2. "hvad køleskabet gemte" - ser lækkert ud!

    SvarSlet
  3. Det ser også ret så dejligt ud :)

    SvarSlet
  4. Det er ofte de middage der bliver nogle af de bedste...ser ud som om det blev ret så lækkert :-)

    SvarSlet
  5. Søde ven

    Din lækre mad med hvad køleskabet og altanen :0)<3 gemte er da heldigvis super farvestrålende :0) og ser super lækkert ud ...
    Mht til regntøj tror jeg måske du skulle ha været i maritim butik ... Deres jakker er i hvertfald ofte med rød blå og neon gul .... :0) ....
    Håber du finder dig tilrette med det :0( sorte....
    Kram
    Ps jeg har en antik gaaaammmmmmel superflot varm gul H2o regnjakke med tilhørende kasket og gummistøvler overgået til havebrug :0) .... Og for at det ikke skal være løgn er vores kufferter lyseblå :0)

    SvarSlet
  6. Kære Meagan, Spidskål og abrikoser lyder godt !

    Kære Lavendel, det smagte faktisk bedre end jeg troede :-)

    Kære Pernille; Og det smagte faktisk bedre end det ser ud til :-)

    Kære Bettina, ja- dy har ret. Måske er det som, Megan siger, at man ikke har de store forventningers pres :-)

    Kære Marianne, Ej, det var da sådan en butik jeg skulle ha været i !!!!!
    Dit regnsæt lyder som noget jeg ville elske:-)
    Ja ja, du har også de kufferter, der ville have:-)
    Heldige kvinde :-)
    Jeg må nøjes med sort!

    SvarSlet
  7. Hvis dette er hva du serverer når du ikke har gjort innkjøp, - da lurer jeg på hva du serverer når du har gjort innkjøp. Det ser jo så godt ut.

    SvarSlet
  8. mums ser lækkert ud og er i hvert fald ikke sort;)

    Stine:)

    SvarSlet
  9. Kære Hege, :-) Jeg er rigtig dygtig til at have meget på lager :-)

    Kære Stine, hæ hæ- nej, min mad er dog ikke blevet sort :-)

    SvarSlet