torsdag den 30. juni 2011

Taknemmelighed gange 3

 At jeg kunne hæfte de mange mange ender på disse sokker, som har været på pindene i meget meget lang tid.
 Men det havde ikke været muligt, hvis ikke disse kemikalier, var til rådighed.
Men jeg hviler.
Og trækker vejret forbi punktet i ryggen, hvor det gør nas.
Jeg strækker ud.
Jeg bevæger mig roligt og langsomt.
Skaber bevægelse i av området.
Det går fremad med -  store skridt !
Jeg er taknemmelig for, at jeg kan hvile mine øjne på denne skønhed, der heldigvis gerne vil gro på Altanen.

 Ps har meldt mig fit for fight i morgen, på arbejdet.
Og det er godt.
Ikke..
Jov det er !

18 kommentarer:

  1. Åh søde - sender bare en stor forsigtig krammer med masser af healing og god bedring. Strømperne er bare for fede - minder mig om Pippi. Tror de kommer til at se godt ud hele året - tænk bare til vinter med tykke strømper og dem som benvarmer - de kommer da bare til at lyse mega op.
    Kærlig hilsen Nicole

    SvarSlet
  2. God bedring.
    Og Wow! for nogle modige strømper.
    Symetri-afhængighed gør livet meget mere kedeligt.

    SvarSlet
  3. Herlige Pippi sokker, som nok skal hjælpe din indre Pippi frem.
    God bedring.

    SvarSlet
  4. Uhhha, det lyder da ikke helt OK,!!! Jo altså det med alle enderne, men ikke det med ryggen. God bedring og ja, ind i mellem må man ty til den slag hjælpemidler - bare lige til at få en i gang igen :-)

    SvarSlet
  5. Skønne strømper.
    Jeg håber, at det går fint med at arbejde i morgen. Hold i ryggen er ikke til at spøge med.

    SvarSlet
  6. Godt du er klar igen. Rygsmerter er ikke godt :)

    SvarSlet
  7. Kære Nicole; Tak :-) Godt knuset var forsigtigt :-)

    Kære Tante; Lige den afhængighed , har jeg ikke :-)

    Lære Mette LYkke; Pippi ! ja, det er da det de er :-)Tak:-)

    Kære Lærke, når smerten er så intens, er der ingen anden udvej- for mig.
    Og Tak :-)

    Kære Eva, Jeg håber også det går godt.. Selvfølgelig gør det det ! :-)

    Kære Pernille, nej, smerter er ikke godt og man bliver- jeg bliver, så udmattet af det.

    SvarSlet
  8. Rigtig god bedring! Det er godt, der er nogen, der har forstand på at lave medicin og sætte kemikalier sammen på en måde, så de er til hjælp!
    Strømperne er fantastiske. Og stjerneskærmen, har du selv "lavet" den?

    SvarSlet
  9. Godt du kom på højkant igen, men pas nu på dig selv. Og vanvittig skønne strømper, wauw

    SvarSlet
  10. Søde Miri! Ønsker dig god bedring.
    Knus.

    SvarSlet
  11. sødeste Miri

    De fedeste fedeste hippie :o) sokker ...Wauw ♥ og smukhed fra altanen :o)
    Det gør mig ondt at DU skal ha' ondt ondt ... er du nu sikker på det er godt allerede at komme afsted i morgen.... håber at du passer godt på dig selvom der er travlhed og ferietid

    kæmpe kæmpe kram ♥

    SvarSlet
  12. Åhhhh din stakkels. Ondt i ryggen sucks bare SÅ meget !!!!. Godt er du er på snart igen....

    Feeeeede sokker. Sådan nogen gad jeg dæleme også godt eje :) -øv hvorfor kan jeg dog ikke strikke og hækle....

    SvarSlet
  13. Skønne strømper...men pyh alle de ender, der skal hæftes. Jeg HADER altid, når jeg kommer dertil, og meget ofte kommer det lige pludselig til at ligge meget meget længe God bedring!

    SvarSlet
  14. Kære Anne, ja, medicinfirmaer er ikke altid af det dårlige :-)
    Stjerneskærmen er en klump jeg tog med mig, da jeg flyttede fra min have.
    Så ja, din er min :-)

    Kære Hulebo- tak :-) Jeg er yderst taknemmelig for at det gik så hurtigt !
    Tak :-)

    Kære Margith; Tak :-)

    Kære Marianne, tak for alle dine søde ord :-) Og det skal nok gå...
    Men..
    Nej det går !

    Kære Bettina; Takker !!
    Det er ikke svært at strikke disse lige ud af landevejen sokker- jeg hjælper gerne :-)

    Kære Charlotte; Følte også det næsten tog lige så lang tid, som selve strikningen :-)

    SvarSlet
  15. Rigtig god bedring med ryggen, Miri! Hold i ryggen er forfærdeligt - har prøvet det!

    SvarSlet
  16. Ojojoj, inte kul det där. var det ryggskott kanske? Vi kallar det så här tror jag..! Vet hur det är att ha ryggbesvär juh, inte kul alls, men för mig är det nog musklerna som är för svaga för att bära tunga Liten...han väger ju kring 9 kilo nu den lille store :)
    Ja, du hade också problem med blogger igår...hela dagen..såå frustrerande så jag nästan slängde ut datorn, hihi, men nu har det ju gått till sig!
    Underbara kuliga sockar det där! Gillar att de är olika också..så himla fina!

    Morgonkramar Lycke

    SvarSlet
  17. SKØNNE sokker - dem kan man kun blive glad i låget af :o) God bedring - husk at passe på dig selv.

    SvarSlet
  18. Kære Madame, tak - det er nu ikke det jeg har, men ved dét er slemt også :-)

    Kære Lycke; Ja, de bliver store og tunge,de der små :-)
    Jeg bliver SÅ gal og magteløs når jeg ikke kan få computeren til at gøre, hvad jeg vil !!
    Jeg er heller ikke så dygtig til at forstå dem..

    Kære unikarina; Tak, søde du :-)

    SvarSlet