fredag den 10. juni 2011

Morgen Mad

10 kommentarer:

  1. Ser sundt og lækkert ud!!

    Rigtig god dag og god Pinse.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Det ligner min morgenmad :)

    SvarSlet
  3. Godmorgen Miri.

    Mange tak for i går, det var dejligt at se dig irl. :-)

    Knus

    SvarSlet
  4. også normalt min morgen mad ..tror jeg ... a38 med frugt müsli eller grovegryn og lidt mandler ....
    mums :)
    kram og go pinse♥

    SvarSlet
  5. ,,,,af den gode slags! Jeg nyder en stor smoothie hver morgen. Rigtig god pinse, Miri.

    SvarSlet
  6. Kære Marlene; mange tak og det samme til dig og dine :-)

    Kære Pernille, n god start på en lang dag :-)

    Kære Lotte; Det er en god morgen, når jeg begynder med "min" morgen mad :-)

    Kære Karina; Selv tak ! Jeg var bare så glad for at møde dig :-)

    Kære Margith- dét er det ! Og så er der også blåbær på :-)

    Kære Marianne; Det lyder da også ret godt !
    Og rigtig dejlig pinse til dig :-)

    Kære Mette- Mmmmm - det er da også en skøn begyndelse på dagen :-)
    Og jeg ønsker dig det samme :-)

    SvarSlet
  7. Kære Marlene; mange tak og det samme til dig og dine :-)

    Kære Pernille, n god start på en lang dag :-)

    Kære Lotte; Det er en god morgen, når jeg begynder med "min" morgen mad :-)

    Kære Karina; Selv tak ! Jeg var bare så glad for at møde dig :-)

    Kære Margith- dét er det ! Og så er der også blåbær på :-)

    Kære Marianne; Det lyder da også ret godt !
    Og rigtig dejlig pinse til dig :-)

    Kære Mette- Mmmmm - det er da også en skøn begyndelse på dagen :-)
    Og jeg ønsker dig det samme :-)

    SvarSlet
  8. Kære Miri, god pinse til dig og dine! Klem

    SvarSlet