søndag den 5. juni 2011

Glæder på en Lørdag

Jeg har været lidt stille herinde på Bloggen.
Min gode BlogVeninde, Lone, har mistet sin søn og det har påvirket mig meget.

Men tilbage på hesten og tilbage til livet som , trods alt, er godt og smukt, midt i al sin uretfærdighed og ufattelige gru.
Lørdag var en god dag.
Sol og (al for meget) varme.
Cykeltyr i Farum By, hvor veninden og loppemarked ventede.
Gode fund, god snak og god mad.
Hjem til De 2 Dejligste Døtre og aftenmad på altanen.

Og sidst men ikke mindst- en ny blogger i vores landsby

11 kommentarer:

  1. Godt med lørdagsglæder! :)

    SvarSlet
  2. Dejlige lørdagsglæder! :-)

    SvarSlet
  3. Søde Miri. Det er trist for Lone og alle de andre.

    SvarSlet
  4. Livet er skønt, også med al den gru det somme tider byder på.
    Dejligt med mad på altanen :)

    SvarSlet
  5. Kære Miri, 'sorrig og glæde de vandre til hobe', som min kære veninde Inge altid siger ...

    SvarSlet
  6. Kære Megan, dem samler jeg jo på :-)

    Kære karina; Ja ! og jeg samler også lige en håndfuld i dag :-)

    Kære Sidse; Ja, det er..Og jeg bliver så magteløs..

    Kære Pernille;
    YngstDatter er god til at få os ud på altanen:-)
    Livet er en gave, som vi aldrig må tage let på eller for givet..

    Kære Madame; Gode ord! Og sande.

    SvarSlet
  7. Ja...

    Og hvor er det dejligt at der kommer nye bloggere til landsbyen! :-)

    SvarSlet
  8. jeg jo er også lidt tænksom over det der er hændt Lone ...

    er det loppemarked ved Farum bycentret du er ved eller ???

    SvarSlet
  9. Kære Lotte. det er en smerte, der nok ikke kan begribes..
    Og ja- det er så dejligt :-) Og hun har meget at fortælle :-)

    Kære Helle; Ja...
    Det var et Loppemarked, Spejdernes Loppemarked i Farum, ved Jydsk sengetøjs lager. Åbenbart en kæmpe begivenhed den 1. Lørdag i hver måned.

    SvarSlet
  10. Miri, kan ikke smide en kommentar hos din søde datter.

    SvarSlet
  11. Kære Sidse, mystisk- siger det videre..

    SvarSlet