tirsdag den 28. juni 2011

Elvis lever

- og nyder det !
Han bor, der hvor jeg arbejder.

13 kommentarer:

  1. Hvor er han fin - det er ikke ret tit man ser geder :-)

    SvarSlet
  2. Smigrende for originalen....hehe

    SvarSlet
  3. Godt at vide. Elvis ser ud til at trives, som han står der og spejder efter sin ven Miri :))

    SvarSlet
  4. Ej Miri, jeg troede lige -min søn er jo en stor fan og det har smittet af på resten af familien. Blandt andet høre jeg Elis for tiden i min bil :-)

    SvarSlet
  5. Hmmmm - du må sende ham til Graceland i Randers ;-)

    SvarSlet
  6. Kære Madame, Han er flot og han ved det godt :-)

    Kære Karina; Og selvfølgelig måtte han hedde Elvis :-)

    Kære Margith, han er faktisk meget kælen :-)

    Kære Lavendel; Jeg synes faktisk menneske Elvis kan være stolt af at have lagt navn til gede Elvis :-)

    Kære Loppe-Shoppe, i den grad :-) !

    Kære Anne, nemlig :-) Ham her er bare skøn :-)

    Kære Megan; Han stor trives- er omringet af gede damer, lamsebasser og mennesker, der klapper og klør ham :-)

    Kære Lærke; En rigtig fan ! Min veninden er også fan af menneske Elvis- har faktisk en kæmpe plakat af ham i sit soveværelse....:-)

    Kære Kirsten, ej, det nænner jeg ikke ! Han styrer jo Ballerup for vildt :-)

    SvarSlet
  7. ovesobes, eller elvis sobes..Aner ikke hvad det betyder, men det lyder å en måde godt.

    SvarSlet
  8. Fina Elvis !!! härligt med sommar tänker han nog..puss puss puss!

    Kramar Lycke

    SvarSlet
  9. Kære Sidse; Det har en vis klang og en "smag" der driller tungen :-)

    Kære Lycke; jeg er sikker på han nyder sommeren og at komme lidt væk fra alle sine koner og børn :-)

    SvarSlet