lørdag den 18. juni 2011

Der var engang en blog

Jeg har blogget i mange år.
Kan faktisk ikke huske hvor mange.
Har haft flere blogge.
Begyndte som krea blogger.
Nu er jeg vist mest en, se her er mit liv, blogger.
Men, jeg holder af min blog og det at blogge.
Og det er jo det, der er det vigtigste.
Jeg gad ikke at blogge, hvis I ikke gad skrive kommentarer.
I skal vide, at jeg elsker, ganske enkelt elsker, den dialog jeg har med jer, der skriver tilbage hos mig.
Og dialogen fortsætter jo så, inde på jeres blog.
Jeg er stadig kreativ - også med garn, nål og tråd.
Det fylder bare ikke så meget på bloggen.
I hvert tilfælde ikke for tiden.
Det kommer nok igen.
I får lige et billede fra altanen, der gælder det også om at være kreativ.
Altså med en altan, når jeg længes efter en have;
 En af mine absolutte ynglings stauder- Stjerneskærm-havde et kæmpe bed af dem i min have.
Og nu har jeg også en på altanen.
Ok- I får lige et billede til;
 Ærter.
ÆldsteDatters ynglings spise.
Vi har spist ærteskud flere gange, hvilket jo unægtelig hæmmer væksten, hos ærterne.
Enklehar dog fået lov til at gro og sætte blomst.
Ok, sidste billede ;
Kan man leve uden egne sommer squash ?
God Lørdag !

20 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at du stadig kan få det til at gro omkring dig! En kreativ sjæl kan man ikke holde nede :-)

    SvarSlet
  2. Og sikken en dejlig altan - er dybt imponeret over du selv har squash- holder meget af din blog !
    God weekend til dig Miri

    SvarSlet
  3. Skønne grønne skønheder på din lille altan...

    Som du allerede ved - ja så er Losarinas mor - min absolutte ynglingsblog, for den er dig, den er ægte, den er vedkommende, den afspejler havd og hvordan livet kan forme sig.

    Må overveje et sensommer RAW-blogtræf...:-))

    Kæmpe lørdags-kram fra Camilla

    SvarSlet
  4. Det er vel nok flot, at du kan dyrke så meget, selv om du ikke har have i øjeblikket.

    SvarSlet
  5. Kære Lavendel- jeg kan ikke lade være ! Må ha jord under neglene :-)

    Kære Æblekinder- jeg er også lidt stolt af min squash :-)
    Og tak- du er altid så opmuntrende :-)

    Kære Camilla; Jeg synes VIRKELIG du skal overveje- ja planlægge et sensommer træf :-)
    Og tak, mange mange tak for dine ord.

    Kære Madame, ja- du har jo ved selv syn set, hvor mange krukker min altan skal rumme :-)

    SvarSlet
  6. jeg tilslutter mig 100% Camilla's kommentar :)... og altanen ... ja jeg har jo set den IRL .... fantaaastisk .....

    Camilla : jeg vil helt sikkert gerne med til RAW - blogtræf :)

    SvarSlet
  7. Hvor har du en fin altanhave:-) Jeg mangler Stjerneskærm i mit staudebed. Det er en yndig plante, der gør sig godt i sommerbuketter.

    SvarSlet
  8. Fantastisk hvad du kan få til at gro på en altan.

    Stjerneskærm havde jeg også en af, men den var helt sat til i skvalderkål, så den måtte lade livet :-( Sådan er det når det ikke bliver passet - øv øv.

    Tror nu jeg køber mig en ny!!

    Dejlige billeder.

    Kram og god lørdag

    Marlene

    SvarSlet
  9. Jeg kan lide dine hverdags indlæg om alt og ingenting, og ikke mindst dine sjove billeder.
    God lørdag.

    SvarSlet
  10. Jeg er sikker på du har en skøn altan, og jeg ved du har en fin blog, som jeg elsker at følge!

    God lørdag!

    SvarSlet
  11. Jeg er også vild med stjerneskærn, men de dør for mig. Måske tåler de ikke leret jord?

    Glædelig lørdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  12. Jag älskar också din blogg. Du skriver om lätt och svårt och mycket om känslor och det du skapar.
    kramar

    SvarSlet
  13. ....der er i sandhed en skøn blog du har. Jeg har først for nylig fået øjnene op for denne skønne verden og lavet en blog i marts 2011. Og jeg nyder det.........Det er skønt at du får plads til grøntsager på din altan........

    SvarSlet
  14. Jeg har fulgt dig i mange år og forskellige blogge og har nyd't det hele. En gave sådan at få lov til at være med i dit liv :-)

    (jeg holder osse meget af at blogge. Men lige nu er vi uden internet, det er godt nok træls! Godt man kan låne, et kort øjeblik :O) )

    Knus!

    SvarSlet
  15. Jeg er vild med din evne til bringe både pryd- og køkkenhave ind på din altan! Den altan må være ét af de dejligste steder at opholde sig...

    SvarSlet
  16. Jeg holder også meget af at blogge, og synes min verden bliver så meget større af at følge med rundt omkring - ikke mindst her hos dig og i dit frodige liv.

    SvarSlet
  17. Kære Marianne, tak :-)

    Kære Irene; Den er nemlig meget yndig og fin. Fås også i mørk.Men den lyse er nu min yngling:-)

    Kære Marlene, skvalderkål er smuk, men også noget dominerende :-)
    Nu må have fat i en ny stjerneskærm- den er en pryd for en hver have :-)

    Kære Sonnie- 1000 tak- hverdagens oplevelser, alt og intet- tak:-)

    Kære Betty; tak- jeg er glad for du følger med :-)

    Kære Kisser- jo, det gør de, havde meget leret jord, hvor min have var..Men de er tørstige, drikke meget vand.


    Kære Ann, mange tak! Og er glad for de stadig følger mig :-)

    Kære Bruunsbolig- det er en spændende verden ! Og det er dejligt du nu er med her :-)

    Kære Lotte, jeg glæder mig til du snart får net igen !
    Ja, vi 2 har fulgt hinanden i mange år efterhånden:-)
    Og tænk, det ikke er lykkedes at se hinanden..
    :-)

    Kære Kirsten; Den er fin nok:-) Jeg har bare svært ved at opholde mig der.. Skal vist bare øve mig :-)

    Kære Charlotte; Verden bliver større ! Ja, det er nemlig det den også gør for mig :-)
    Og det gør mig glad:-)

    SvarSlet
  18. Jeg trorkreativitet kommer til udtryk på uendeligt mange måder. Det er ikke kun når du er "produktiv" med blyant eller strikkepinde. Det er en livsindstilling der gennemsyrer ALT: Det er måden du lever på! Hvordan du lægger din trøje og din taske på stolen, hvordan du sætter en enkelt blomst i en glasvase, måden du anretter og serverer maden. Måden du komponerer din påklædning, osv osv Tusind små opmærksomme blikke, tanker, handlinger der beriger og forskønner verden!

    SvarSlet
  19. Kære Ihanne- jeg er faktisk helt enig med dig ! Tak fordi du huskede mig på det :-)

    SvarSlet
  20. Jeg er helt vild med stjerneskærm, og har flere gange forsøgt mig med at så dem. Det vil ikke rigtig lykkes for mig. Har du selv sået dine, eller er de en af de stauder, der må købes?
    (Er i øvrigt rigtig glad for din blog, fordi den er så enkel men samtidig farverig)

    SvarSlet