tirsdag den 7. juni 2011

Advarsel- reklame

Jeg arbejder i et køkken, hvor der huserer en dejlig kok.
Han har nu begyndt en blog.
Det smitter jo, det der bloggeri :-)
Men, ham kokken- min chef, afholder skam også en madskole, på min arbejdsplads.
Han er bidt af økologi og at gøre alt fra bunden.
Og han elsker at lære fra sig og inspirere til at forvandle de kendte råvarer , så noget anderledes og spændende opstår.
Men det kan I  læse mere om her og her.
Og det var dagens reklame indslag :-)

Og I går, efter en varm og travl og ret så hård dag under ovenståendes kommando, hoppede jeg på toget til hovedstaden, for at mødes med 2 skønne blogveninder.
Varme og spændte, havde vi sat hinanden stævne, på Lagkagehuset- for hvilken kvinde kan sige nej til Latte og Christianshavner kage klokke 16 - en Mandag.
Tak Marlene og Marianne for nogle forrygende dejlige, sjove og vidunderlige timer !
Og lad disse møder bare blive en vane :-)

9 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig spændende arbejdsplads!!! :-)

    SvarSlet
  2. Kære Lotte, det er det bestemt også :-)

    SvarSlet
  3. Det var vel nok dejligt at læse om din arbejdsplads!
    Og du er heldig at have mødt de to skønne kvinder :-)

    SvarSlet
  4. Tak for en super hyggelig, sjov, grinende, svedende, flyttemand Olsen, spisende, krammende eftermiddag.

    Den var bare super god, og en af de eftermiddage jeg samler på, så lad der bare komme mange flere af dem til min samling.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  5. :o) :o) :o)

    lyder som et spændende men også udfordrende og dejligt job :o)
    ♥♥♥
    hjemme 23.19 .... såååå træt men men med det største smil på læben efter en helt vildt dejlig dag
    i skønt- grinende - snakkende (især Marlene ikk' hihi - hun ved det godt) og ja alt det hun også nævner .... selskab :o) ....
    må lige indrømme at jeg tog mig selv i at grine højt i bussen hjem.... så bare " dagens billede" med dig klemt ind bagi... sikke en start på vores "forhold" ja måtte jo så igen grine nu..... du skønne Q :o)
    vi skal helt sikkert snart mødes igen :o)
    kæmpe kram ♥

    SvarSlet
  6. Skønt sted du arbejder - det må være det hele værd

    SvarSlet
  7. Hvor dejlig med så engageret en chef...og lyder som om I har haft en ret fed dag :-)

    SvarSlet
  8. håber han har styr på den sav hehe

    det ok med lidt reklame ;)

    SvarSlet
  9. Kære Madame; Det var godt :-)
    Og ja , jeg er en heldig kvinde- at jeg møder alle jer skønne blog kvinder !

    Kære Marlene; Vi er helt enige- lad der bare komme flere :-)

    Kære Marianne; Dette var kun det første møde af uendelige mange møder- det er jeg sikker på :-)
    For , hvor var det herligt !

    Kære Bodil; jeg er også rimlig tilfreds :-)

    Kære Bettina, at arbejde med mennesker, der brænder for det de gør- det er så spændende !
    Og vi fik grinet og snakket og det kan jeg lide :-)

    Kære Helle- reklame for en god sag :-)
    Det er vildt at stå og save i døde dyr !

    SvarSlet