mandag den 23. maj 2011

Kom Sol


- jeg er SÅ parat !

14 kommentarer:

  1. Haha, skønne billeder :-) Her skinner solen fra en skyfri himmel ...

    SvarSlet
  2. Håber at den skønne hat gjorde at solen dukkede op! Det må meget gerne snart blive "rigtig" sommer med sol og varme, let påklædning og bare tæere. Stille, varme aftner udenfor med lækker sommermad. Det bliver så godt...

    SvarSlet
  3. Sommeren kan bare komme an! Har læst at I er lovet en rekordvarm sommer. Håber det holder stik. ha en dejlig uge. Knus♥

    SvarSlet
  4. Kære Madame; Her er gråt, men oven over alting... :-)

    Kære unikarina; Ah- som du beskriver det !! :-)

    Kære Tina; Ej, det ville da være dejligt ! Så kan min nye hat blive luftet :-)

    SvarSlet
  5. Ha ha skøn humor :-). Hvorfor er jeg ikke fast læser her ?. Dét må jeg da vist hellere se at blive. Tak for kommentarerne hos mig :-)

    SvarSlet
  6. Du FIK syet din hat?! Hvor er den flot (men hvordan f..søren tager man et billede af sig selv bagfra?).

    SvarSlet
  7. Ih Miri,,, jeg elsker sådanne hatte, altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hvor er du heldig! :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den vild sej. Sådan én ønsker jeg mig:)

    SvarSlet
  9. Hej Miri

    Hvor er den har bare vidunderlig. Hvor har du mon mønsteret fra?

    Dorte

    SvarSlet
  10. sikken en fin hat du der har :)

    SvarSlet
  11. sælger du? for den er da for fin

    SvarSlet
  12. SKØØØN sommerhat - lige klar til en tur i sommeren, når den altså kommer.

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  13. håber du fik brug for hatten i dag :) her har solen været fremme - meeeen blæsende og ikke nær så varmt som i weekenden ...
    er det en Miri model ....så fed
    kram♥

    SvarSlet
  14. Kære Bettina, du skal være så velkommen :-)

    Kære Janne, Ja, det lykkedes :-) Magi !- nej, man har en hjælpsom datter :-)

    Kære Lotte :-)


    Kære Karen, tror jeg vil blive set på og måske forvekslet med dronningen :-)

    Kære Dorte - jeg har købt det i Stof 2000 for bare 20 kroner :-)

    Kære Helle; tak :-)

    Kære Heidi; nej, det gør jeg ikke, men Stof 2000 sælger mønsteret :-)

    Kære Camilla, tak og ja hvor bliver solen af !

    Kære Marianne, nej, det er en Stof 2000 model :-) Og jeg har endnu ikke haft brug for hatten...Sol !

    SvarSlet