mandag den 9. maj 2011

Indtryk fra Fyn

 En høne på Lavendel gården.
 En af mange katte, der lever hos Lone på Lavendel Gården.
Her sidder den og ser ganske dekorativ ud, blandt roser, tulipaner og lavendel.
 Lone og lidt af hendes stand.
Vi slæbte ting og sager med fra Lones store varelager og fik skabt en spændende stand.
 Pakhus 16 ligger ved Odense Havn.
Store skibe lå ved kajen.
Dette var smukt, skrogets blå farve, de gule trin, det røde rør, de lysende blå dimser med grønt tovværk omkring.
Et lig ( rettelse- kig ) gennem hallen med det høje loft og markante bjælker.
Et hus ved kajen.
Igen den blå farve.
Og den grønne.
Former og farver.

Et ophold der varede 3 døgn.
Snak og indtryk.
Rødvin og snak.
Grønne asparges og friske æg.
Hunde og høns.
Møder med mange fantastiske kvinder- en oplevelse jeg er dybt taknemmelig for.
BlogLand Forever :-)
Al den kreativitet og skaberglæde samlet under ét tag, på en havn i Odense.
Selv om kaffen var dyr, så var isen fantastisk.
Selv om det var tisse koldt i hallen, var menneskene varme og fulde af glæde.

I dag har jeg fri.
Og hjemmet kalder.
Køleskabet skriger på indhold.
Altanen på kærlig pleje.
Og YngsteDatter inviterer på grill i Roskilde.
Mandage kan være ganske dejlige.

19 kommentarer:

  1. Tak for de dejlige billeder, jeg nåede desværre ikke at komme derned selv om jeg bor i Odense,det var rigtigt trist :( for der var mange jeg gerne ville have hilst på og jeg ville også gerne have set alle de ting der var blevet lavet

    SvarSlet
  2. Jeg har LIGE taget din lille fine fugl op af tasken og ville se om du havde skrevet et indlæg, det havde du!
    Du er meget dejlig Miri. Jeg var virkelig glad for at du gav dig til kende, så fin og smuk er du, endnu mere end jeg havde troet ved bare at læse dine ord her på bloggen. TAK fordi jeg måtte møde dig i virkeligheden også.

    SvarSlet
  3. Sikke en stand. Den ser spændende ud. Godt at høre, at har haft en god tur.

    SvarSlet
  4. Hej Miri!
    Fine billeder, nemt at fornemme i har hygget, du og Lone.
    Engang kommer jeg sikkert også til marked på Fyn :-)
    Hyg dig med yngstedatteren på grill.

    SvarSlet
  5. Dejligt med sådan en energiopladningsweekend, om end jeg blev lidt bekymret ved at læse om et lig gennem hallen ;-) og så føjer Margith endnu mere uhygge til med yngstedatteren på grillen :-)
    Ha en god dag, Miri :-)

    SvarSlet
  6. Kære Pernille på 1., jeg gik faktisk og tænkte på om du mon kom..
    Vi må ses en anden gang,ikk:-)

    Kære Anja; Søde Anja, jeg bliver ganske genert og rørt af dine ord.
    Og jeg takker !
    Og hjertet hænger på min dør og husker mig på at takke for alt hvad der er mig givet.
    Tak :-)

    Kære Sonnie; Hendes stand fyldte noget mere en den "måtte" men synes den var et skatkammer af sjove ting og sager og garn.

    Kære Margith, vi har hygget og vi har knoklet.
    Og du skal og må komme på marked- næste gang til jul.
    Måske vi 2 kunne mødes der:-)

    Kære Lene, ha ha ha - åh, hvad jeg dog skriver fejl i min iver :-)
    Og grillet datter - ha ha :-)
    Tak for at få mig til at sidde her og klukke :-)

    SvarSlet
  7. Hej Miri
    Hvor var det hyggeligt at møde dig! Og så flot en stand, I havde fået op at stå. Vi ses nok igen.
    Kh Puk

    SvarSlet
  8. Hvor lyder det hele bare pragtfuldt!!! Stemningsfyldt :-)

    SvarSlet
  9. Skønne indtryk du deler ud af. TAK!
    Dejligt at se og læse om den dejlige forårsmarked-weekend, som du har deltaget i.
    Jeg kan fornemme rundt omkring, at det har været en succés-oplevelse. Det er bare så herligt, og jeg er kun ganske lidt misundelig ;-)

    Knus

    SvarSlet
  10. suk suk ... når man nu bor så tæt på ... og det ikke lige kan passe ind øv øv hvor ville jeg gerne ha' krammet-snakket og pillet i jeres stand ....
    kram♥

    SvarSlet
  11. Hvor var det hyggeligt at hilse på dig! Og en fin stand som du og Lavendel havde stillet op. Fik desværre ikke fotograferet den. Smukke stemningsbilleder fra havnen du har taget.

    SvarSlet
  12. Hvor ser det skønt ud, det hele ;-)

    SvarSlet
  13. Åh hvilken herlig weekend. En af dem der gør godt helt ind i sjælen og som man kan leve længe på! :)

    Dejligt dejligt.

    SvarSlet
  14. Lyder - og ser ud - som en enestående dejlig weekend...:-))

    SvarSlet
  15. Skønne billeder.

    Tror det har været en god weekend og et godt marked, desværre kunne jeg ikke selv være der, selvom det var tæt på hjemmet.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  16. Dejlige mandage er en god ting. Det var også dejligt at møde dig endnu en gang :)

    SvarSlet
  17. Allerførst tillykke med din raskmelding. Det giver ro i sjælen.
    Jeg kan forestille mig, at I havde en herlig weekend. Jeg kommer helt sikkert til jul.
    Rigtig god tirsdag:-)

    SvarSlet
  18. Kære Puk, I lige måde :-) Var vild med dine ting !!!
    Og jeg håber da vi mødes igen :-)

    Kære Karina; Du ved at jeg bare ikke kan lade være med at dele :-)
    Både det glædelige og det besværlige og det tunge.
    Er ikke så god til at tie :-)

    Kære Lotte, det var nemlig meget stemningsfuldt. Og så megen kreativ energi samlet under et tag:-)

    Kære Marianne, ja , det var rigtig øv, at du ikke have mulighed for at smutte forbi.. Men vi mødes !! :-)

    Kære Irene, jeg var også meget glad for at møde dig ! Du ser godt ud og emmer af livsglæde energi- flot :-)

    Kære Fluesvampen, der var en ganske særlig energi over hele denne begivendehed :-)

    Kære Megan, dage fyldt med indtryk af alle slags :_)

    Kære Camilla, en lang weekend med mange oplevelser og mange fantastiske mennesker :-)

    Kære Marlene, det ville ellers ha været dejligt at møde dig :-)

    Kære Pernille; Jeg var også glad for at du pludselig stod der lidt over 10 og smilede dejligt :-)

    Kære Ravheksen; det gav ro ! Datteren er nu også helt tryg. Og jeg er jublende lykkelig over jeg klarede den undersøgelse!
    Julemarked- håber sørme også jeg kan komme forbi det:-)

    SvarSlet
  19. Jeg er så glad for at jeg fandt ud af at det var dig der var Lones medhjælper. Tænk hvis jeg bare havde overset dig ;-)
    Jeg håber du kommer med til julemarkedet også.

    SvarSlet