onsdag den 25. maj 2011

Heldige mig

Tak fordi i ordnede mors Acer :-)

14 kommentarer:

  1. uhhh.. hvor er de smukke dine børn.. de er bare bonuis

    SvarSlet
  2. Kære Sidse, du kan selv være bonius :-) Den stolte moder takker :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at du har hjælp i dine børn, og sikke et smukt billede :-)

    SvarSlet
  4. heldig på mere end en måde :)
    dine børn er med garanti ikke blevet mindre skønne med årene og så endda blevet go'e til det med pleje af Acer :)
    kram♥

    SvarSlet
  5. Vad härligt att ha barn som kan hjälpa sin IT-mamma!

    SvarSlet
  6. Hejsa! Jeg er jævnligt stødt på dit blognavn rundt omkring, så fik endelig kigget ind, og vil glæde mig til at følge med (så godt jeg nu kan...)
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  7. Der er jo ikke noget som dejlige hjælpsomme børn;) Skønt billede ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Skønt med smukke, kloge børn :)

    SvarSlet
  9. Mange børn er smukke,men få kan reparere mors computer!!

    SvarSlet
  10. ja det kan være og er tit skønt at ens børn hjælper en når man er i nød :) skønne børn du har :)

    SvarSlet
  11. Sikke en dejlig flok. Stor rigdom.

    SvarSlet
  12. Kære Madame , de er min store fryd og glæde :-)

    Kære Marianne; Dem kan jeg kun være stolte og glade i :-)

    Kære Megan; tak og er ganske enig :-)

    Kære Ann; Ja- ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem ! :-)

    Kære Inger Lise, du skal være så velkommen :-)

    Kære Elfepigen, og der er jeg heldig, for de stiller altid op :-)

    Kære Pernille, ja- der jeg jeg jo ganske heldig :-)

    Kære Kisser- ha ha :-) Det er jo det jeg siger- jeg er heldig :-)

    Kære Helle, jeg føler mig også meget heldig og meget meget taknemmelig og ganske ydmyg.

    Kære Hege, ja og jeg kniber mig ofte i armen og tænker på mit utrolige held og store lykke :-)

    Kære Eva, ja- det er nemlig en stor stor rigdom :-)

    SvarSlet