fredag den 20. maj 2011

Fridage

Hold da helt miniferie, hvor jeg trænger til disse 3 dage, Fredag, Lørdag og Søndag uden lønarbejde.
Jeg synes der er lige lovlig meget gang i mit liv pt.
Mangler ro og tid til fordybelse og tankerier.
Jeg har lyst til at skrive og fortælle mere i  og på bloggen.
Jeg har lyst til at sy en sommerhat.
Jeg har lyst til at gå en lang tur i skoven og binde kranse af skovmærkerne, inden de visner helt væk.
Jeg har lyst til at bage en kage og et enkel brød.
Jeg har lyst til at skrive nogle breve til dem jeg holder af- nye venner.
Jeg har også lyst til bare at tulle rundt og gøre intet.
Men, jeg har brug for roen til det.
Og når først det hurtige tempo har fået fat i mig, er jeg rigtig dårlig til at sætte mig ned og være.
Jeg bliver rastløs og får intet gjort.
Men , lige nu vil jeg kysse lidt på YngsteDatter, der er her og hun går lige om lidt, så hun skal have min fulde opmærksomhed, for hun er et ganske særligt og meget spændende menneske at være sammen med.

13 kommentarer:

  1. Dejligt at du har Yngstedatter hos dig, Miri. Ja, der skal nydes, og det kan være svært at nå alt i en travl hverdag - men nu har du heldigvis tre dage fri.
    Jeg vil gå i haven og luge ukrudt :-)

    SvarSlet
  2. Først finde roen, deefter de ting du gerne vil, uden ro ikke den samme glæde.

    SvarSlet
  3. Dejligt med en ekstra dag til, at gøre alt det du har lyst til!

    SvarSlet
  4. Nyd, Miri, og tænk på at det tager lidt tid for en supertanker at stoppe helt op ..

    SvarSlet
  5. Kære Madame, at luge og ordne i haven, det er ren meditation:-)

    Kære Mette Lykke; Du har ret. Tak for at huske mig på det :-)

    Kære Oline, Nemlig ! Og er også ret så veltilfreds med denne Fredag .-)

    Kære Janne, fnis- :-) , du har ret !

    SvarSlet
  6. Jeg håber, du kan lade roen falde på dig over de næste dage! Det lyde tiltrængt :-) Rigtig gode fridage til dig.

    SvarSlet
  7. Kære Anne, tak for det :-) Ja, jeg er åbenbart rigtig dårlig til at tackle en travl hverdag.

    SvarSlet
  8. Synes det er en rigtig god ide at kysse på yngstedatteren og at finde roen, det er det vigtiste Miri

    SvarSlet
  9. Kære Pernille på 1., nu er hun kysset og snakket helt hjem til Roskilde :-)

    SvarSlet
  10. Uha, kender det der med at lande på roen. DOEDIC!

    SvarSlet
  11. God helg. Jeg håper du får gjort noe av det du drømmer om.

    SvarSlet
  12. jeg vil bare sige .. nyd dine 3 dage på den måde du bedst gør det :)

    SvarSlet
  13. Kære Sidse; Og jeg tror sørme det lykkedes- at lande på roen , i går.

    Kære Hege; Tak søde du :-)

    Kære Helle, tak , det var sødt sagt :-)

    SvarSlet