tirsdag den 3. maj 2011

En klub

Er der nogen, der vil være med til at danne en klub med mig ?
En kreativ klub, strikkeklub, hækleklub, syklub.
Vi kunne mødes hér hos mig.
F.eks hver anden Torsdag. Eller hvilken dag vi nu kunne blive enige om.
Åh jov, det kunne være så rart at udveksle gode ideer, fif og nyheder. Snakke og inspirere hinanden.
Drikke en kop et eller andet.
Måske en (lille) kage.
Eller en gulerod...
Meld tilbage.
Her og også på mail, miriandersen@yahoo.dk
Kom nu - det kunne da være så hyggeligt.

16 kommentarer:

  1. Kære Miri.

    Jeg vil meget gerne være med! :-)
    Det er en virkelig god idé, og skønt at du kan lægge hus til ;-)

    Hav en dejlig dag.

    KH

    SvarSlet
  2. Nu er det man er rigtig ærgeligt over at vi bor så "langt" fra hinanden.
    For jeg ville vildt gerne med i sådan en klub.

    Meeeeeen Marianne og jeg kommer til Kbh på torsdag, og vil rigtig gerne mødes med dig!!

    Hvad siger du til det??

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. det vil jeg godt ,med forbehold at jeg ikke kan komme hvergang hvis det er ok jeg har en del børn så det hele skal passe sammen :) rigtig god ide :)

    SvarSlet
  4. Dejligt initiativ .... mon der er for langt fra Planeten ?

    KH Siffe .... der ville nyde at være med ;-)

    SvarSlet
  5. Det vil jeg gerne...hehe...men får nok svært ved at være med. MEN på Facebook har de gode svenskere lavet "Torsdagsstrikcafe'en" det kunne vi også gøre, så kunne I have din pc tændt og I kunne konferere med os herude i Udkantsdanmark????Så kunne mange jo være med, men udgiften til kage ville ikke ruinere dig, min kære! Glæder mig til vi ses!!

    SvarSlet
  6. Ih... det er altså sådan en god ide du har gang i der. Det er så givende at mødes med andre kreative. Jeg glæder mig meget til hver gang vi mødes her.
    Held og lykke med dit projekt :o)

    SvarSlet
  7. På FB er der en gruppe, jeg lavede for år tilbage - Strikkeselskabet af 2008 - strik mod stress - der laver jeg forsøgsvis en café om torsdagene :-)

    SvarSlet
  8. Det vil jeg meget gerne- men jeg har en lumsk anelse om at du bor på Sjælland og der er godt nok langt fra Sydøstvendsyssel--- så----- hver anden torsdag---- naaajjjj--- det går nok ikke, men skulle du komme på disse kanter engang er du velkommen. Jeg håber virkeligt du får held med dit projekt.

    SvarSlet
  9. ER KLART MED...men på afstand...:-))
    God ide Miri - håber du får stablet en fin lille klub på benene. Er meget glad for min egen strikke/hækle/snakkeklub her i det sønderjyske..

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  10. Endnu engang bor man så det forkerte sted ;-)Åh, hvor ville jeg ellers gerne. Håber det lykkes dig!
    Kram Gitte

    SvarSlet
  11. Jeg har meldt mig til gruppen på FB i første omgang, det lyder super hyggeligt :)

    SvarSlet
  12. Må man spørge hvor du bor?
    Jeg bor på Østerbro og kunne godt bruge lidt kreativsparring, når det kunne lade sig gøre.

    SvarSlet
  13. hvor ville jeg gerne være en del af den klub.... men afstanden igen for øv da også.... måske hvis vi kunne skiftes til rejsen :)....
    er selv med i 2"klubber" ...dejligt med snak og inspiration .... tror helt sikkert du får dannet en hyggelig klub
    knus♥

    SvarSlet
  14. Det lyder hyggeligt! Måske kan jeg kun overskue en gang om mdr.
    Go dag!

    SvarSlet
  15. Det lyder spændende, men hvor bor du henne?

    SvarSlet
  16. Kære Karina; åh , hvor bliver det skønt :-) !!!

    Kære Marlene; Ja, det er ærgerligt...
    Og jeg er på Fyn , den Torsdag...
    Ville eller Så gerne ha mødt dig !!

    Kære Helle; det er helt ok :-) Åh , hvor bliver det hyggeligt!

    Kære Siffe, det ved jeg ikke.. Ballerup ? Tænk, hvis det kunne lykkes at se dig :-)

    Kære Lone, Facebook det er jeg jo ikke på ! Og fatter slet ikke hvad du siger ..Men glæder mig til at se dig og så kan du jo forklare mig mere :-)

    Kære sonnie, netop dine "møder" har givet mig blod på tanden :-)

    Kære Karin, din lumske anelse holder stik- jeg bor SÅ meget på Sjælland :-) Tak for indbydelsen :-)

    Kære Camilla,ja, øv- at vi bor så langt fra hinanden.....

    Kære Gitte; vores lille land, kan byde på så store afstande..
    Men jeg ser der på Fyn ?

    Kære Clemme/Trine, ja det lyder hyggeligt- men jeg fatter ikke hvordan det foregår:-) Er heller ikke på Facebook..:-)

    Kære Moster Pips, Jeg bor i Ballerup- og ville synes det ville være så skønt at du var med !

    Kære Marianne, hvad er det med os? Hvorfor lykkes os aldrig at mødes :-)

    Kære Anette, men er det ikke også i orden ?
    Bare vi mødes i ny og næ :-)

    Kære ea-o , typisk mig at glemme at fortælle det :-) Jeg bor i Ballerup :-)

    SvarSlet