søndag den 22. maj 2011

Bøger, bøger , bøger

Jeg tror godt trofaste læsere ved jeg har en stor glæde for og ved bøger.
Det at læse bøger.
At fortabe mig i ord.
At leve med i en anden virkelighed.
At få nye oplevelser, ny viden.
At blive udfordret.
At blive underholdt.
I disse dage, er det disse 2 ,der fryder mig:
 Og denne stabel venter på mig;
Hvilken fryd og glæde er det ikke, at eje bunkevis af ulæste ord.
Sider og atter sider, der bare venter på at jeg skal vende dem.
Ord, der venter på at blive slugt.
Lykke:-)

9 kommentarer:

  1. Skønne bøger. God fornøjelse..

    SvarSlet
  2. Marianne Frederiksson er en fantastisk forfatter. Jeg har læst flere af hendes bøger og har været vild med de fleste af dem.
    :-)

    SvarSlet
  3. Kære Marie-Louise;Jeg har også læst flere af hendes bøger og denne skuffer bestemt ikke :-)

    SvarSlet
  4. Måske jeg skulle kaste mig over den så. Jeg er nemmelig i en tørkeperiode hvad angår læsning. Trænger til gode ideer til gode bøger.

    SvarSlet
  5. Marianne Frederiksson er også en af mine yndlings forfatterr, men denne har jeg ikke læst.

    SvarSlet
  6. Kære Marie- Louise; Det er en kærligheds historie mellem 2 meget forskellige og dog ens mennesker. De er meget reflekterende. Tænker mig over hvorfor de tænker, føler og handler, som de gør.

    Kære Margith; Så må du i gang :-)

    SvarSlet
  7. Kære Lotte, ja, jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden bøger :-)
    Og her har jeg en stabel ulæste :-)

    SvarSlet