tirsdag den 24. maj 2011

3 Glæder på en rædsom Mandag



10 kommentarer:

  1. det lyder ikke særlig godt med en rædsom dag -men hvor er det godt du så kan se de små glæder
    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  2. Synes heller ikke det lyder godt med en rædsom dag - men fint at du stadig kan finde små glæder.
    Det er en fin hæklet lap, skønne farver den har! :-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Er det så en lille lykke...knus

    SvarSlet
  4. Ihh din lille søde truntefe. Hvordan kan verden dog påfører sig sådan? Håber af hele mit hjerte at din tirsdag bliver minderig på en anden måde.
    Wersil, min ven

    SvarSlet
  5. Håber din tirsdag og resten af ugen bliver bedre.
    Helle.

    SvarSlet
  6. Kære Marianne; Næ, Mandage var dagen hvor min drøm om huset blev skudt i sænk..
    Men de små glæder hopper heldigvis op :-)

    Kære Karina; Mandag gik drømme itu om huset.Hæklerierne og ikke mindst leg med farver er en trøst :-)

    Kære Lone, det er de små glæder :-)

    Kære Helle, tak , det skal den sørme blive ! :-)

    SvarSlet
  7. 3 vidunderlige ting der kan få en træls dag til at virke bare lidt mindre irriterende.
    Jeg håber at dagen i dag viser sig fra en meget bedre side. Og at dine computer problemer løser sig snarest. :))

    SvarSlet
  8. Kære Ulla, jeg måtte virkelig fokusere på de ting :-)
    Og mine kloge børn har ordnet min computer :-)

    SvarSlet
  9. Et par virkeligt skønne espadrillos! From where?

    SvarSlet
  10. Synes at det er så fedt at du finder 3 glæder frem - trods det er en rædsom mandag. Det er noget af det jeg beundrer dig for...

    SvarSlet