tirsdag den 17. maj 2011

3 glæder på en Mandag




18 kommentarer:

  1. Sådan skal en mandag være.
    Håber din tirsdag bliver endnu bedre:-)

    SvarSlet
  2. Kære Ravheks; Åh ja, det håber jeg også. Selv om jeg kan mærke at regnen ikke trækker mig op og afsted :-)

    SvarSlet
  3. Håber også du får en dejlig tirsdag, selvom regnen ikke gør det nemt at skulle ud af døren;-)

    KHc

    SvarSlet
  4. herlige ting.
    Det skal bare blive en god dag.
    Og jeg skal til grill fest ... ;)

    x

    Margit

    Creative Tail

    SvarSlet
  5. Fik også kartofler - med asparges og smør - intet andet, jo brød - et herremåltid!

    SvarSlet
  6. Det ligner en super mandag.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder, Miri - vi har også nydt nye danske kartofler. Jeg er vild med den smukke måde, du har anbragt postkort på.

    SvarSlet
  8. Dejlige mandagsglæder. Ønsker dig en dejlig tirsdag også :-)
    Knus.

    SvarSlet
  9. Nyopgravede danske kartofler. Det er en STOR glæde.

    Uhm, som jeg glæder mig til lige netop det. :)

    SvarSlet
  10. jeg havde 3 ulykker :( du havde 3 glæder :) skønt så kan jeg glædes over at en af os gik det godt for ...jeg kan godt glædes over andres lykke det gør mig i godt humør :)

    SvarSlet
  11. Hvor er din hjerte-knage-ting altså fin! Dejlige ting på en mandag. Håber, der også er gode ting til din tirsdag!

    SvarSlet
  12. dejlige glæder :)
    faktisk lige præcis nye DANSKE er det jeg vil på jagt efter i dag :)
    -ellers skønne billeder fra din mandag:)
    håber din tirsdag bliver lige så go' på trods af regnen
    kram♥

    SvarSlet
  13. ville bare lige efterlade en kærlig hilsen til dig. Din række med hjerter er bare for dejlig - må jeg spørge hvor du har købt den ? Elsker nemlig hjerter overalt og den er bare så fin og flot.
    håber ellers du har det godt - trods regnvejr. brr - det er lidt koldt og alligevel elsker jeg regnen. Hos mig formår den at vaske ting væk som ligger mig svært på hjertet og duften bagefter har noget nyt og rent i sig. Roen ligger sig over mit sind ! Bare man kunne holde denne tilstand lidt længere !
    Mange hilsner og kærlig knus fra Nicole <3

    SvarSlet
  14. Kære Karina; Nej,det var godt nok en våd begyndelse...
    Men kom hjem i tør vejr :-)

    Kære Margit, Jeg krydser fingre for at regnen holder op!!
    Det er nemlig ikke sjovt at grille i regn..

    Kære Lone, enig !

    Kære Sidse; Det skabte glæde hos mig :-)

    Kære Marlene, det hjalp i hvertilfælde :-)

    Kære Madame, jeg synes det er ganske særligt den dag, jeg smager de første Danske Kartofler :-)
    Og tak- jeg skifter dem ofte ud, alt efter lyst:-)

    Kære Margith;Tak- Tirsdagen har været ok, indtil videre :-)


    Kære Megan, det er nemlig en ganske særlig dag, den dag jeg koger de første danske kartofler- og netop den dag skal de bare spises med lidt smør, salt og krydderurter -)

    Kære Helle, ja, det var noget hø med dig..Flot at du kan glædes over mine glæder :-)

    Kære Anne, Jeg går lidt og tænker og søger efter de glædelige stunder i denne Tirsdag..Måske at sidde her og skriver til dig- nippe af den varme the og gumle på min boller med hjemmekogt sylt :-)

    Kære Marianne og med de fiskefyre du har til rådighed, kan du måske server hornfisk til- mums !! :-)

    Kære Nicole, jeg synes det er smukt, at du finder renselse i regnen.
    Duften af sommerregn er også særlig.
    En regnvejrstur med paraply- en nydelse.
    Men modvind og styrtregn :-(
    Jeg har købt hjertet dimsen gennem net butikken Nordhjem :-)

    SvarSlet
  15. Jeg fik osse årets første danske kartofler i går - også smør ! I dag var fristelsen et knitrende friskt, grønsmukt økospidskål, som jeg glæder mig til at nyde.

    SvarSlet
  16. Uhm hvor skønt med nye danske kartofler! REN LYKKE!! Og sikke en smuk blomst *S*

    SvarSlet
  17. Kære Gitte, åh- spidskål :-
    Dronningen af kål :-)
    Kongen er broccoli -)

    Kære Eva; Nemlig ren lykke og smagen af sommer :-)
    Blomsten er en del af Dronning Ingrid pelargonie:-)

    SvarSlet