onsdag den 20. april 2011

Venter...

Bare på at det bliver aften...
Nej- det gør jeg selvfølgelig ikke (helt) :-)
Men når jeg kommer hjem i dag- har jeg  f e r i e !!!
Og, du godeste hvor jeg glæder mig!
Jeg trænger vildt meget.
Så meget, at det er for meget.
Der er trods alt 52 uger på et år.
De 5-6 af dem, er ferie.
Jeg vil ha at hverdagen er god og rar og spændende og udfordrende og så videre.
Ferier er ekstra krydderiet.
Min hverdag mangler noget- eller har for meget af noget..Er ikke i balance.

Nå..
Men nu vil jeg cykle afsted til den sidste arbejdsdag inden - FERIE !
Dagens Buket- skal I da også lige nyde- hvide og gule anemoner i en smukke vase fra Janne.

17 kommentarer:

  1. God ferie - når den tid kommer :)

    SvarSlet
  2. Kære Miri
    Det kan jeg godt forstå - Rigtig god ferie til dig.
    Smuk buket
    Knus herfra

    SvarSlet
  3. Sådan er det engang imellem, at vi bare trænger til ferie! Rigtig god ferie !

    SvarSlet
  4. Det dér med at trænge til ferie, kan jeg rigtig godt følge dig i.
    Håber du får en rigtig dejlig en af slagsen!

    KH

    haha mit spam ord er strik! Det kunne da ikke passe bedre ;-)

    SvarSlet
  5. ønsker dig lige en god ferie når du har fri senere i dag :)

    SvarSlet
  6. Måske lidt ferie kan tydeliggøre hvad ubalancen består i? Jeg håber din dag bliver hurtig på arbejdet og langsom derhjemme - rigtig god ferie!
    Kram

    SvarSlet
  7. Når du læser dette er det FERIETID - jubiiiiiii.
    Kender godt det der med at trænge rigtig meget til ferie og gerne vil bringe mere balance ind i livets bakkedal - jeg prøver lige at vende det om og sige... "at der heller ikke er noget ved en laaaang lige landevej". Men OK bakkerne behøver jo heller ikke være SÅ stejle!
    KNUS
    PS. træskosandalerne kan bestilles (skriv hvis jeg skal sende et link) og de fås også i alm. læderfarve (og jeg har også set dem i grønne, men ikke der hvor jeg har bestilt dem).

    SvarSlet
  8. Rigtig god ferie når du når så langt. Jeg er også nødt til at vente til i eftermiddag, du er ikke alene :o)

    SvarSlet
  9. NÅ! :) Balanse er viktig!! Og nå har du kanskje noen dager å finne tilbake til den balansen som skal vere i ditt liv!

    God ferie til deg kjære miri! :)

    Klem

    SvarSlet
  10. Åh, hvor jeg ønsker dig en dejlig påskeferie...håber der sniger sig lidt balance ind i løbet af nogle forhåbentligt langsommelige dage...

    Kæmpe kram fra Camilla

    SvarSlet
  11. Hvor er det smukt - både buket og vase :-)
    Rigtig god ferie!
    :-)

    SvarSlet
  12. Håber du løbet af ferien vil komme i balance, det fortjener du.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  13. Ha' en dejlig og velfortjent ferie :-)

    SvarSlet
  14. Nu har du ferie, Miri!
    Rigtig god påske og nyd hver dag 110%.

    SvarSlet
  15. Kære Pernille, tak :-) og jeg HAR ferie nu :-)

    Kære Heidi; Tak og atter tak :-)

    Kære Olines; Nemlig ! Ferier kan være meget nødvendige - tak :-)

    Kære Karina; :-) Tak søde du :-) Hi hi- de der spam ord , er ofte ret perfekte :-)

    Kære

    Kære Helle; Tak- jeg læser dine ord lige nu, hvor jeg HAR ferie :-)!

    Kære Polka; Tak- ja, nu må dagene meget gerne gå langsomt !:-)

    Kære Fluesvampen; Tak for dine ord. Og link modtages med glæde- bare send mig en mail :-) 1000 tak :-) Det gør ikke noget drømmen kommer tættere på- måske pengene så følger med :-) For de sandaler....:-)

    Kære Sonnie, FERIE ! Vi har ferie :-)

    Kære Elisabeth; Tak for dine ord :-)

    Kære Camilla; Tak- søde du :-) Mere tid kan måske give mig ro til at tænke :-)

    Kære Lotte; tak ! Vasen er Jannes værk, buketten Moder naturs :-)

    Kære Marlene; tak :-)

    Kære Madame; TAk :-)

    Kære Kari; Ja jeg har ferie !! :-)

    SvarSlet
  16. Og nu er ferien begyndt, nyd den i fulde drag. Jeg håber at hverdagen falder på plads og at du giver dig selv lov til ikke at forvente for meget af dig selv i hverdagen udover arbejdet. God skærtorsdag :-)

    SvarSlet
  17. Kære Lene; tak. Og jeg tænker en del over dine ord. Tak for dem.

    SvarSlet