lørdag den 2. april 2011

Jeg- en heldig mor

22 kommentarer:

  1. Kære Makiato, det er dejligt at komme hjem til en sådan hilsen :-)

    SvarSlet
  2. masser af tanker og klem til LOSARINA'S MOR fra mig
    ♥♥♥

    SvarSlet
  3. Så bliver man lige lidt varm indeni:)

    SvarSlet
  4. Ja, du er en heldig sveske!

    SvarSlet
  5. Ja, så bliver man meget varm om hjertet :-) Minder mig om, at man på norsk siger, at så er man en heldiggris ;-)

    SvarSlet
  6. Betingelsesløs kærlighed..... så blir´det ikke større....... Du er heldig!

    SvarSlet
  7. Fint og helt klart velfortjent... :o)
    -og jeg vil rigtig gerne ses igen, men jeg kan bare ikke lige overskue det pt. Har gang i lidt for meget på hjemmefronten...men lige så snart køkken og stole er klar...så skal vi mødes igen og ordne lidt mere af verdensituationen... :o)

    SvarSlet
  8. Åh, de er opdraget med kærlighed - og se så, hvad den slags kan gøre ved mennesker! ;o))))

    SvarSlet
  9. Kære Marianne; Mange tak :-) Og tak for min præmie !

    Kære Eva; Det gør man :-)

    Kære Lavendel, Det er nemlig det jeg er ! Og jeg ved det godt :-)


    Kære Madame; En heldiggris- det er da det jeg er ! :-)

    Kære Betty; Du kan også tro jeg er yderst taknemmelig og ydmyg :-)

    Kære Margith; det giver lige lidt ekstra :-)

    Kære Pi Andrea; Helt i orden - jeg vil glæde mig til at ordne verdens situation med dig :-)

    Kære Rina; det var meget smuk sagt :-)

    SvarSlet
  10. Sød og skøn hilsen, man bliver så glad!!!

    Kram

    SvarSlet
  11. Nåeh, så sød en hilsen, og ganske sikkert velfortjent :-)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  12. Fantastisk - det er da kærlighed

    SvarSlet
  13. Kærlighed avler kærlighed, dejligt :-)

    SvarSlet
  14. Kärlek ******
    Lördagskramar Lycke

    SvarSlet
  15. Hej!
    Kul att du vill vara med i min tävling! Det skulle vara roligt om du vann, men annars finns sjalen att köpa hos mig.
    kram AnnaJohanna

    SvarSlet
  16. Enda mer kjærlighet fra Lønnetunet! Fordi du fortjener det!! :)

    SvarSlet
  17. Hvor er det en dejlig hilsen. Tag den til dig - helt ind og bare nyd den. Det gode du sender ud i verden kommer tilbage til dig.
    stor kram og knus til dig Nicole

    SvarSlet
  18. Nu høster du det, du har sået:-)
    Gid din søndag bliver dejlig og varm på alle måder.

    SvarSlet
  19. Kære Sysler fra hverdagen; Ja, det er altså noget der varmer en moders hjerte :-)

    Kære Charlotte; Har vi ikke alle fortjent kærlighed :-)

    Kære Heidi- det er det og omsorg så det batter :-)

    Kære Lotte, enig ! :-)

    Kære Lene; Ja, det er jo det det gør:-)

    Kære Lycke; Tak- søde du :-)

    Kære AnnaJohanna, selvfølgelig vil jeg være med, du skaber fine sager !

    Kære Nicole, jeg vil gøre som du siger :-) Og tak :-)

    Kære Ravheksen; tak :-) Og min

    SvarSlet