søndag den 3. april 2011

Jeg- en heldig kvinde

Tænk at få en mail fra Janne.
Om jeg ikke ville med i skoven.
Hendes skov- Hareskov.
Vi gik stille og roligt.
Vi snakkende og snakkede.
Jeg fik lov til at hilse på hendes træ- en kæmpe Eg.
V drak kaffe og spiste kage under dens krone.
Fuglene sang
Brombassen hilste på.
Sommerfuglen dansede en dans.
Jeg var lykkelig.
Og taknemmelig.
At hun gad mig og sagde kom lad os tilbringe nogle timer sammen på et ganske særligt sted.
En sådan dag genererer energi og ikke mindst glæde.
Tak :-)

18 kommentarer:

  1. Jeg bliver så varm om hjertet over alle de glæder, det fører med sig at have en blog - sikke en dejlig oplevelse du fortæller om.

    SvarSlet
  2. Det er sand lykke - og sande skønne venner...:-))

    SvarSlet
  3. Kære Madame, det gør jeg også ! Tænker ofte på, hvor meget det har givet mig at være blogger.
    Og så bliver jeg så glad, så rørt og så taknemmelig :-)

    Kære Camilla, ja- det er en sand lykke. Og tænk, hvis jeg ikke havde haft denne blog, så havde jeg aldrig mødt hende...

    SvarSlet
  4. Selvtak, Miri. Du er sgi tosset. Selvfølgelig gad jeg!

    SvarSlet
  5. Det er den slags små varme hverdagsoplevelser, der betyder alverden. Det er i virkeligheden så lidt, der skal til for at blive glad, ikke?! Heldigvis for det.

    Go' dag til dig... ;-)

    SvarSlet
  6. Kære Janne, hmm..tosset...Det har jeg sørme fået af vide mange gange ! Måske er der noget om det - ha ha ha :-)

    Kære Mia, Sådanne oplevelser kan jeg leve længe på :-)

    SvarSlet
  7. Sikke en dejlig dag, som er rigtig god for sjælen. Jeg håber din søndag bliver lige så skøn.
    Klem

    SvarSlet
  8. Kære mette b, det var nemlig dét den var, god for min sjæl. Tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  9. kære Miri
    jeg tænker rigtig ofte på hvor mange glæder det giver at ha´en blog....tænk alle de skønne mennesker der har lyst til at dele - trøste - lytte eller være der fesk il en dejlig tur i skoven .....
    jeg kan godt forstå du føler dig heldig...
    kæmpe kram Marianne

    SvarSlet
  10. Det lyder FULDSTÆNDIG VIDUNDERLIGT!! Heldige du at du evner at være taknemmelig iber det <3

    SvarSlet
  11. Det blir ikke bedre end når man gides af sig selv og andre. Skønt billede af en vordene anemone.

    SvarSlet
  12. Åh...hele stemningen mærkes helt ud gennem ordene.
    og er i virkeligheden ubeskrivelig i al sin værenhed.
    I to kvindfolk i Hareskoven...mmmm..

    SvarSlet
  13. Sikke skøn en tur i skoven, og hvem vil ikke gerne bruge nogle timer sammen med dig, så positiv.

    Rigtig god søndag

    Marlene

    SvarSlet
  14. Åh ja det forstås! ;-) --- mon ikke heldet er gensidigt?

    SvarSlet
  15. Kære Marianne, det er et helt nyt fællesskab vi får lov til at være en del af- og den er da den største glæde. Hvis ikke vi var bloggere havde vi 2 sikkert aldrig haft kontakt- og det ville ha været en skam :-)

    Kære Anne, ja, jeg er en heldig kvinde og jeg ved det :-)

    Kære Sidse, næ-det har du faktisk helt ret i :-) Og de der anemoner i deres vorden , var overalt !

    Kære Gitte- det var nemlig en væren. En væren i det dejligste selskab :-)

    Kære Marlene, dét var pænt sagt :-) Faktisk er det første gang der er nogen der har inviteret mig på tur i Hareskoven :-)

    Kære Siffe, det ved jeg som ikke, men jeg føler mig så taknemmelig og glad :-)

    Kære Pernille, just præcis :-)

    SvarSlet
  16. Med den fortælling kan jeg føle som om jeg har været med jer;) tusind tak for at dele så smukt;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  17. Kære Elfepigen, det kunne også ha været hyggeligt :-)

    SvarSlet