fredag den 8. april 2011

Der bor en lille slange i mit hus


Eller måske 2..
Détte er den søde lille slange- en bønnespirer:-)
Jeg er lidt pjattet med at drive spiselige spirer frem.
Har også gang i nogle nye forsøg- bl.a Quninoa spirer- hvilke ser meget lovende ud.
Den anden slange er knap så nuttet..
Det er uroen, bekymringen , den lille angst. Helbredet der slog knuder, blev diagnosticeret til et mavesår. Av og øv.
Men nu skal undersøgelserne forsætte...
Og så kommer den anden slange....
Jeg tager en dag af gangen og tror på det bedste !
Og det er ikke engang lyv!

Ps. Jeg bor jo ikke i et hus..Men synes det lød bedre end, Der bor en slange i min lejlighed:-)

18 kommentarer:

  1. Mon ikke det betyder at du skal være mere med dig selv? Dine slanger må gerne bare være bønneslanger. Pas nu på dig.

    SvarSlet
  2. Kære Miri, jeg håber, lægen kan hjælpe dig med at slippe af med mavesåret. Slangerne ligger på lur gennem hele vores liv, og de skal jages på porten. Jeg ved ikke så meget om mavesår - er det en virus?
    Klem og pas på dig selv!

    SvarSlet
  3. Gør en masse godt for dig selv, noget du holder af, måske det kan få slangen jaget bort.
    Synes klart det hjælper ved mig.

    Kram

    Marlene

    SvarSlet
  4. Kære Mira. Slanger er et kæmpe forvandlingssymbol - så på med vanten!

    Her i huset ser vi også en del til slangerne (bønnespirerne) p.t. Diverse tests og laboratorieprøver har lige fastslået, at yngstedatter hverken tåler gluten eller laktose. Det er noget af en kostomlægning skulle jeg hilse og sige, for der er er stort set mel/mælk i ALT, der ikke er frugt og grønt. Vi arbejder på at se det som en positiv udfordring! Hvor BLIR vi sunde!

    SvarSlet
  5. Kære Sidse; Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal tro, mene eller noget!
    Sorry mit sprog :-)
    Du kan tro jeg passer på mig selv - tak :-)

    Kære Madame; Der kommer vist altid nye slanger! Jeg ved slet ikke om det ER mavesår- nu undersøges jeg for alt muligt andet.. Tak, søde du :-)

    Kære Marlene; Dejligt du har fundet din vej !
    Jeg prøver også at finde min, gennem slanger og andet :-)

    Kære ihanne; Jeg smøger ærmerne og og tager vanterne på :-)
    Og sikke en udfordring I står overfor !!
    Det er hårdt, det ved jeg- men I klarer det !
    Og , hæ hæ, ja I bliver SÅ sunde:-)

    SvarSlet
  6. Tjah ... Miri ... der er nok ikke meget fra mig der kan hjælpe dig ... jeg ved jo du gør hvad du kan, er en klog Kvinde og er ramt af livet.

    En kærlig - mange kærlige - tanker kan jeg dog sende dig.

    Hav tillid.

    KH Siffe

    SvarSlet
  7. Kære Siffe, kærlige tanker- de hjælper !'Tak søde du :-)

    SvarSlet
  8. Jeg kommer lige til at savne min spire-bakke, som jeg havde i min ungdom.

    Du må have jaget din slange nr. 2 ud af Paradis. Den er ikke velkommen. Prøv at lokke med et æble.

    SvarSlet
  9. Kære Eva, jeg har købt en sådan gammeldags spirebakke, som jeg havde i min ungdom :-)
    Jeg vil gøre mit bedste for at jage sygdommen på porten !
    Tak :-)

    SvarSlet
  10. Lad de grimme slanger forsvinde som dug for solen...

    Lær mig gerne noget om at spirer - køber mig fattig i alle slags spirer for tiden.

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  11. Kære Miri
    Håber og tror at du er i gode hænder. Så engang en udsendelse om mavesår og om at banan er noget af det bedste mod mavesår. Man kan lave en slags "bananmedicin". Prøv evt. at google det på nettet.

    Pas på dig, ja! Knus.

    SvarSlet
  12. Hvis tanker kunne hele/heale, så ville jeg tænke til du blev rask.
    Men det kan jeg ikke, så jeg vil bare sende søde varme og kærlige tanker til dig.
    Knus og pas ekstra på dig selv!

    SvarSlet
  13. Øv!
    Hvor er jeg ked af at læse, du skal døje med den slags slanger, og så endda i dit eget hus...

    Sender varme tanker i din retning!

    Knus

    SvarSlet
  14. Huff den snikende slangen hørtes ikke så god ut... God bedring, Miri!!
    Klem

    SvarSlet
  15. Kære Camilla; Køb dig en spirebakke !
    Det er så nemt at spire spirer :-)

    Kære Megan; tak :-) Men nu mener de "kloge" at det måske er værre end det..
    Og jeg passer på mig :-)

    Kære Lotte - tak :-)

    Kære Kari, hvor er du sød ! Tak :-)

    Kære Karina; ja, det er lidt stridt ! Tak søde du :-)

    Kære Elisabeth- mange tak skal du have :-)

    SvarSlet
  16. søde Miri
    har været håbløst bagud og sikkert også overset enkelte indlæg... så det er først nu jeg læser at du har fået en kedelig diagnose... det gør mig frygtelig ondt at læse...ønsker alt det bedste for dig og håber du passer mere end rigtig godt på dig selv
    kæmpe kram ♥

    SvarSlet