torsdag den 7. april 2011

Bare en helt almindelig ualmindelig Torsdag

Jeg sidder stadig her og hænger ud :-)
Jeg har nemlig en såkaldt, afspadseringsdag.
Herligt koncept- men en fridag, sådan midt i det hele.
Jeg drager mod Roskilde By og hænger ud med dette vidunderlige menneske, min yngste datter.
Hun vil vise mig sin by.
Jeg ved, der både står Stof og Stil og genbrug på programmet.
Senere  støder hende her til;
Min ældste datter, stadig lige så skøn at skue.
Så, jeg satser på en skøn Torsdag i det allerbedste selskab.

20 kommentarer:

  1. så må du ha en skøn torsdag og jeg er slet ikke misundlig over at du skal alt det du skal :)

    og skønne børn der sikkert er blevet større end på de billeder :)

    SvarSlet
  2. Ihh..du er heldig at skulle være sammen med dine unger. (c: Det er "Egibumsk"

    SvarSlet
  3. Det lyder som en dejlig torsdag :-)
    Hvor er det nogle skønne døtre du har.
    Rigtig god fornøjelse med shopping og døtrehygge! ;-)

    SvarSlet
  4. Høres koselig ut med en fridag midt i uka, og enda koseligere med en bytur med sin datter. Kos dere og nyt dagen :-)

    SvarSlet
  5. Hyg dig med dine smukke døtre :-)
    Knus.

    SvarSlet
  6. Kære Helle; Jeg er , som du ser ikke kommet afsted :-)- men du kan tro jeg vil nyde denne dag !
    Ja, de er blevet lidt større :-)

    Kære Sidse; Det er nemlig en helt egibumsk Torsdag !

    Kære Karina; Tak- jeg er selv ret glad i dem :-)

    Kære Hilde; En fridag midt i det hele, føles ofte endnu bedre :-) Og når den skal tilbringes i det bedste selskab- :-)

    SvarSlet
  7. Kære Margith; det kan du tro :-)

    SvarSlet
  8. Roskilde, det er også min by, ønsker dig en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  9. Sikke dejlige billede, Miri - ha' en vidunderlig dag med de to unge kvinder!

    SvarSlet
  10. Det lyder som en ualmindelig dejlig torsdag i det bedste selskab :)

    SvarSlet
  11. Sikke en skøn dag du har i sigte.

    Rigtig god dag til Jer alle 3, håber vi ser det du måske køber.

    Kram

    SvarSlet
  12. Sikke dejlige billeder af dine børn! Og det lyder som om du har en rigtig dejlig dag i vente :-)

    SvarSlet
  13. Bedre torsdag kan man vel ikke forestille sig?? Nyd din dag - knus fra Camilla

    SvarSlet
  14. Roskilde er en dejlig by. Og I må have en dejlig dag.
    Jeg kan altså også godt lide konceptet afspadsering :)

    SvarSlet
  15. nej nej nej... og jo
    chefen i huset skulle til nordsjælland i dag kl 9 og jeg overvejede om jeg skulle være kørt med.....
    ..... øv øv måske du kunne ha' delt en time....
    og jo for sikke dejligt for dig med afspadsering og hygge med dine skønne piger....
    kram fra en måske ærgelig hvi du havde haft tid....♥♥

    SvarSlet
  16. Lyder hyggeligt...... nyd dagen i det kærlige selskab!

    SvarSlet
  17. Dejlig torsdag! Nyd hvert sekund! :)

    SvarSlet
  18. Jeg håber du har haft en fantastisk dag.
    Hav en fantastisk aften og knus!

    SvarSlet
  19. Håber det blev en fantastisk dag... Du har i hvert tilfælde været i dejligt selskab.

    SvarSlet
  20. Kære Charlotte; Så er du heldig- for jeg synes Roskilde er en skøn by !

    Kære Madame; tak- ja, jeg elsker altså de billeder :-) Og som du ved, må jeg jo ikke vise billeder af dem fra nutiden- selv om de stadig er smukke :-)

    Kære mette b; det var det :-) Og jeg trængte til det !

    Kære Marlene; Tak- vi købte en del :-)

    Kære Lotte; tak- tænk at jeg er så heldig, at få så smukke børn :-)

    Kære Camilla; Nej :-)

    Kære Pernille :-) Jeg var dog ikke så sej som dig og slæbe cyklen med :-)

    Kære Marianne; NEJ ! Hvor er det bare typisk !!
    Lover at oplyse om næste fridag :-)
    Det kunne ha været så hyggeligt.

    Kære Betty; du kan tro jeg nød :-)
    Holde faktisk af at opdage en ny by sammen med dem jeg elsker :-)

    Kære Megan; Jeg var faktisk ret bevidst om at nyde -) Og du kan tro jeg hyggede igennem :-)

    Kære Kari; dagen var skøn ! Den kunne jeg godt bruge nogle flere af :-)

    Kære Karina; jeg var i det allerbedste selskab :-) Og jeg nød det !

    SvarSlet