lørdag den 9. april 2011

3 Glæder på en Fredag

Selv en vildt stormende Fredag har sine glæder.
 Når solens lys brydes gennem min prisme og kaster skygger på opvaskemaskinen.
 Når denne lille fyr besluttede sig for at bo i min vindueskarm.
Er vist et låg fra en krukke, der ikke findes mere. Fik den for en flad femmer.
Og er forelsket i den:-)
Et klistermærke med rulleøjne.
Var på et laboratorium for at få tage blod og luft(!) prøver. Det var ikke så rart...
Så jeg spurgte Damen om jeg ikke måtte få et klistermærke.
Hun gloede lidt- men jeg fik da lov :-)

16 kommentarer:

  1. stort smil fra mig... især ved sidste billede ... dog med eftertanke til dine prøver....håber at de kun viser positive resultater....
    super sød lille-fyr og skønt billede med skyggen...omend det var endnu smukkere set med egne øjne...
    håber du får en fantastisk weekend
    knus♥

    SvarSlet
  2. Haha - lissom hos tandlægen! Miri, jeg tror jeg har en med bund...altså en and :-)
    tak for et dejligt indlæg og god lørdag!

    SvarSlet
  3. Ønsker om glæder til dig - også denne lørdag!
    (skønt låg)
    Helle.

    SvarSlet
  4. Søde Marianne; Tak :-)

    Kære Lone; Har du ! Er faktisk meget glad for den- tror du den er en Dame og ikke en lille fyr :-)

    SvarSlet
  5. Kære Helle , tak og det samme til dig :-)

    SvarSlet
  6. 2 bakker stedmoderblomster fra Brugsen - til udplantning i krukker i dag, når stormstødende har lagt sig.
    En udstillingsansøgning der blev afsendt i sidste øjeblik - men dog til tiden!
    En tur i Malling bif hvor jeg lod mig forføre i de røde plyssæder af Mozart, Don JUAN/Don Giovani og Kasper Holten.

    Sådan så mine "3 glæder på en fredag" ud i går.

    Lad os fortsætte i samme gode spor de næste dage!

    SvarSlet
  7. Klistermærker med rulleøjne gør godt - smiler!
    God weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  8. :0)
    Hvorfor er det også kun børn der får noget hos tandlægen og på hospitaler, når de har været til undersøgelsen?

    Dejlig lørdag. Der kommer sikkert også noget smukt at se på i dag!

    SvarSlet
  9. Fine billede. Og selvfølgelig skulle du have et klistermærke, det burde alle få der udholder ubehageligheder i videnskabens tjeneste. Jeg håber du får gode svar og selv kan rulle med øjnene i sidste ende over at alt det var nødvendigt for så lidt eller ingenting.

    Knus :-).

    SvarSlet
  10. ihanne; at samle på glæder er en rigtig fornuftig og ikke mindst livsbekræftende hobby/måde at gribe sit liv an på :-)
    Har kun hørt godt om den film !

    Kære Oline; jeg kan huske dem fra min barndom, hvor de skulle på madkassen :-)

    Kære Kari- netop- vi skal bare bede om det :-) Er netop vendt hjem efter en skøn skovtur.

    Kære Janne, jeg håber så inderligt at du får ret :-)

    SvarSlet
  11. Åh det er godt at få glædet sit indre barn ... dejligt med en glædes-liste!
    Jeg krydser fingre for prøverne!

    SvarSlet
  12. Kære Siffe; Mine døtre mener jeg er det barnligste menneske de kender :-)
    Tak :-)

    SvarSlet
  13. Ååå, underbart..älskar så du skriver och dessa bilder. Klart du skulle ha ett märke! Fina fina...och visst har de skyddsänglar - måste de ha, önska jag kunde se dem jag med :)
    Kramar från Lycke

    SvarSlet
  14. Håber prøverne var ok.
    Godt med humor, det får altid lettet på stort set alle situationer.
    Rigtig god søndag:-)

    SvarSlet
  15. Kære Lycke; Jeg jeg er så vild med din blog ! :-)

    Kære Ravheksen; der går desværre laaang tid før svar..Men jeg prøver bare at være positiv og tro på det bedste :-)

    SvarSlet
  16. Hihi, smiler stadig :-)
    Godt hun gav dig lov!
    Og sikke en sød and :)

    SvarSlet