tirsdag den 15. marts 2011

Sol sol kom igen

16 kommentarer:

  1. Den sol er ven med mange. Den skal nok komme - bare vent:-)

    SvarSlet
  2. Den er lige her, Miri - i Liseleje ...

    SvarSlet
  3. Jeg tror på den er på vej... sådan for alvor :)

    SvarSlet
  4. Er sikker på den kommer idag - det er jo min ældstes fødselsdag...:-))

    SvarSlet
  5. Så smukt! Den er også her i Viborg. Jeg skal ud på altanen og sidde at lege med jord og frø :)

    Klem og god tirsdag

    SvarSlet
  6. Den har vi da skam også her helt ude vest på;) Jeg sender dig nogle stråler med mine tanker..håber de når frem til dig;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. sikken et smukt billede og du fanget lige solen :)

    SvarSlet
  8. Sender dig lidt med ekspressfart og tankens kraft her fra Istanbul :-)

    SvarSlet
  9. Fina bilden! Visst vill vi ha sol nu! Jag brukar också försöka fånga den..i solkatterna på väggen, stopa i en liten burk så den inte kommer bort :)
    Kramar Lycke

    SvarSlet
  10. Kære Ravheksen; du fik ret- den er her nu :-)

    Kære Madame; Og nu er den i Ballerup :-)

    Kære Pernille; Ja, der er en dybt følelse af forår :-)

    Kære Loppe shoppe, "regn regn gå din vej" :-)

    Kære Camilla; Så er det da derfor den kom over det ganske land :-)
    Tillykke med Ældste !!

    Kære mette b, så har du haft nogle dejlig stunder- sol og jord mellem fingrene :-)


    Kære elfepigen, jeg takker for solen, der skinner her hos mig :-)

    Kære Helle; Tak :-) Jeg elsker når solens stråler brydes i min prisme :-)

    Kære Eva, Og det gik hurtigt ! Her skinner solen nu på fuld kraft - takker :-)

    Kære Lycke; Vi må fange den i vores sjæl og i vores tanker og minder:-)

    SvarSlet
  11. Jeg tror den hørte dig. Den har skinnet hele dagen her hvor jeg er :0)

    SvarSlet
  12. Kære Kari, men den var lidt tung i rumpen- det tog sin tid inden den kom til Ballerup :-)

    SvarSlet
  13. ja, kom nuuuu. ps; hvor er det nu du bor? på sjælland?

    SvarSlet
  14. ingen besøg af den stor gule i dag, men en rasende østenvind er ikke til at få sendt hjem.

    SvarSlet
  15. Kære linda, I dag BLÆSER en MEGET kold vind og det er GRÅT !
    Jeg bor på Sjælland,i Ballerup, en forstad til KBH.
    :-)

    Kære mette Lykke; Og den kolde kolde vind er her i dag...

    SvarSlet