mandag den 28. marts 2011

Pynt

Vi kan også i forstaden.

13 kommentarer:

  1. Ja, og det er godt :-). Hav en dejlig dag - jeg håber lige jeg når det inden du er taget af sted :-).

    SvarSlet
  2. SKØNT - med lidt "street"-pynt.

    Hav en dejlig mandag - Camilla

    SvarSlet
  3. Skønt fundet på :-))) Og så er huset, du bor i, også meget smukt i sig selv!

    SvarSlet
  4. Sååå fint - bringer smilet frem :0)
    Kram

    SvarSlet
  5. Det er sådan en fin ide - alle bliver glade! ;o))

    SvarSlet
  6. Søde Janne, desværre- jeg så det ikke før nu:-)

    Kære Camilla, ja og nu er der sørme kommet en pink !

    Kære madame; Jeg er stærkt inspireret af Lone Lavendel :-)

    Kære Pernille; Jeg synes det er sjovt :-)

    Kære Lone; Inspirationen er jo kommet fra dig :-)

    Kære Karina; Og der må vist flere til :-)

    kære Marianne, ja- i hvert tilfælde hos mig :-)

    Kære Rina; Det håber vi og så må jeg se hvor længe den får lov til at blive hængende:-)

    SvarSlet
  7. Herligt ! I nærheden af mig har er to træer pyntet med røde sløjfer.

    SvarSlet
  8. Så fint! Bor du i det fina huset? Det ser nytt ut.
    vilken rolig idé att hänga bollar i trädet. Är du med i POMPOMprojektet också?

    SvarSlet
  9. Kære Sysler fra hverdagen, jeg er vild med ideen om at de måske får mennesker til at smile og undres lidt:-)

    Kære Gitte, det er bare så herligt, så lidt der skal til:-)

    Kære Ann; nej jeg er ikke med - bare inspireret :-) Ja, jeg bor i et sådan hus,dog ikke lige det, du kan se på billedet.
    De er bygget i 89/90.

    SvarSlet