onsdag den 23. marts 2011

Onsdag

Den ligger her, midt i arbejdsugen, Onsdagen.
Ofte en god dag- sådan midtvejs.
I dag er jeg lidt stille.
Natten var ikke fyldt med hvile.
Angst kom forbi.
Pis!
Øv.
Og suk.
Men Onsdagen byder vist på mere forår, nye oplevelser!
Kom bare på besøg, Angst, hvis du ikke kan lade mig være i fred - men bliv ikke for længe, jeg har et liv, jeg gerne vil leve- Tak !
Måske bliver jeg lidt stille her på bloggen et par dage.
Jeg ved det ikke endnu.
Måske jeg bare bliver ved, som før.
Bare så trofaste læser ved, at jeg er ok også selv om jeg måske ikke skriver et par dage.
Men jeg er ok :-)
Helt ok !
Har prøvet det før.

20 kommentarer:

  1. godmorgen søde Miri

    endnu en gang hudløst ærlig...
    jeg sender dig alle de allervarmeste tanker og kram jeg kan og håber at du holder "ham" på afstand....
    jeg vil glæde mig til nyt fra dig når overskud og tid er ....

    endnu større kram end andre dage
    kh♥

    SvarSlet
  2. Du får et godt, varmt morgenkram fra mig!

    SvarSlet
  3. Jeg synes du er sej.
    Knus, herfra :)

    SvarSlet
  4. Hei kjære deg. Helt spontant kom jeg inn til bloggen din. Har vært så lite på bloggen min og på runde rundt i bloggland. Men følte for å titte inn til deg.

    Jeg er din venn, setter så pris på dine ord, din varhet for ord, for liv, for kontrastene i livet. Sender deg en klem på morgenen og kommer innom igjen. Masse hilsen Turid (Kunne godt tenke meg å være din facebookvenn, søk på Turid Holm Flaa hvis du vil)

    SvarSlet
  5. Kæreste Miri - sender varme tanker og styrke til at komme gennem dagen - trods en urolig nat, håber du får jaget angsten på porten...

    Store karma-fyldte kram fra mig til dig

    SvarSlet
  6. Gi' ham et spark, du kan , du kan - stort knus

    SvarSlet
  7. Væk med det. Det var bare et mareridt. En smerte, som må udleves gennem hjertet og efterlades i dråberne fra en vandpyt, som nu fordamper i forårssolen.

    Du er en sej og skøn kvinde. Stort knus til dig ... og de allerbedste tanker

    SvarSlet
  8. Øv, den angst - men jeg håber, det bare er et lille besøg, og at du får en dejlig solskinsdag!

    SvarSlet
  9. ikke rart at lide af angst håber det kun er et besøg før den går igen :)
    kender det godt og det er ikke rart.

    SvarSlet
  10. Et stort og kærligt kram til dig skønne. Jeg håber foråret jager angsten langt væk.

    SvarSlet
  11. Kæreste Miri - sender all den store omfavnelse og kærlighed du imødekommer alle andre med, hjem til dig.
    Glæder mig til at læse fra dig igen - jeg venter og sender masser af hjertelige krammere til dig Nicole

    SvarSlet
  12. Kære Marianne; Tja, hudløs og ærlig det er jeg :-)
    Lige meget hvor meget jeg prøver kan jeg ikke være sej og tjekket :-)
    Tak for alle dine kram :-)

    Kære Polka; Det blev til et velkommen hjem kram- dejligt :-)

    Kære Pernille; Synes du virkelig det- tak, søde du :-)

    Kære Turid, og det var dejligt at du kom forbi :-)
    Jeg takker for dine fine ord!
    Jeg er ikke på facebook...

    Kære Camilla; Angst er smuttet- efter lade bare en slatten værtinde :-)

    Kære Lavendel; Tak for din opmuntring :-)

    Kære Megan; som du dog kan sige det...Jeg blev helt rørt. Tak :-)

    Kære Janne og knus og :-) til dig :-)

    Kære Madame; Ja denne smukke dag skal da nydes :-)

    Kære Helle; nej, det er ikke rart!
    Gør mig ondt at du også kender til det.

    Kære Marina; Tak- mange tak:-)

    Kære Nicole; Det var meget sødt af dig- søde kvinde :-)

    SvarSlet
  13. Blot en lille forårshilsen til dig fra mig ❀❀❀

    SvarSlet
  14. Sender en STOR KLEM fra meg til deg!
    Ønsker deg en fin kveld:)

    Tove

    SvarSlet
  15. Håber du får bugt med angsten og kan nyde at foråret er på vej.
    Håber du får en bedre nat i nat.
    God nat, sov bedre og kram fra mig

    SvarSlet
  16. Kære Eva, dejligt at høre fra dig ! :-)

    Kære Tove; Tak- Angst holdt sig helt væk :-)

    Kære Karina; mange tak- det betyder faktisk meget for mig.

    Kære Kari; Havde en fin nat og Angst har ikke vist sig :-)

    SvarSlet
  17. Kære Miri, der blomster i din kumme og jeg nyder dem. Se mit indlæg i dag :-) Frosten har taget hårdt på kummen, men forfald er også smukt. Kh. Lærke

    SvarSlet
  18. Kære Lærke, jeg holder også meget af sådan forfald:-)

    SvarSlet