onsdag den 9. marts 2011

Dagens Buket

Afklippede duftgeranium.
Smukt og bedårende enkelt.

9 kommentarer:

  1. En af mine yndlingsplanter - jeg kan tænke mig, hvor der dufter i din lejlighed :-)

    SvarSlet
  2. Nogen gange er der bare ikke så meget at sige, men det er godt at vide du er der.

    SvarSlet
  3. Kære Madame Også mine :-)
    Kære Mette Lykke, tak :-)
    Kære Lavendel, nemlig :-)

    SvarSlet
  4. Åh hvor fint, også lige min yndlingsplante. Jeg skal have mig nogle nye, nu hvor de alle sammen er blevet svitset af brændeovnens varme. Det var enten planterne eller tæerne der måtte dø i den her vinter, og det blev så, klogt nok, planterne. Glæder mig sådan til mange af dem igen.

    SvarSlet
  5. Kære Miri
    du forstår det enkle og smukke.... synd man ikke liiige kan dufte....
    - pinligt men jeg tror aldrig jeg har eget en sådan..... er geranier og pelagonier det samme?? for pelagonier har haft mange a'
    jeg vist på kig efter nogle :)

    kh♥
    ps vil gerne tilslutte mig Mette-lykke's kommentar :)

    SvarSlet
  6. Kære Anja; Forstår dit valg :-)
    Jeg har også et problem med at begrænse mig, for deres findes så mange forskellige !

    Kære Marianne; Jeg mener det er det samme..
    For mig er pelargonie bare dem uden duft og med de stor blomster.
    Og tak :-)

    SvarSlet