onsdag den 16. marts 2011

Angående forrige indlæg

Jeg havde lyst til at det skulle være dagens indlæg- altså punktumet fra forrige indlæg..
For jeg føler mig virkelig helt tom i disse dage.
Men at give jer et punktum uden forklaring, det er lidt underligt- selv for mig.
.......
Hvordan kan jeg føle mig helt tom for ord og billeder, når jeg bare skal flytte fokus en anelse til venstre for mit tastetur- så står morgenen kaffe i det gule krus, der gør at kaffen altid smager mere gult- mere syrlig..
Eller jeg kan kigge en smule til højre og nikke kærligt til den smukke buket tulipaner, som ÆldsteDatter gav mig i går. Hun er en skat til at forkæle sin gamle mor. Og hun ved at Tulipaner gør mig glad.
Så kom der lidt indhold i dagens indlæg :-)
Og noget at skrive i min nye lækre kalender/ notesbog/følgesvend.
En investering i min mentale sundhed.
Håber at alle mine notesbøger kan samles i denne ene og dermed, måske, formindske forvirring og følesen af manglende overblik.
Hov nu lyser solen !
Vinde stormer og det er koldt.
Men solen kalder- eller hvis jeg skal være ærlig- arbejdet kalder :-)

16 kommentarer:

  1. (c:. For øjet, som ser. "SUPCOM"

    SvarSlet
  2. Det sete afhænger af øjet, der ser *S* Det ER muligt at vælge at se "det andet"...selv når det er sværest. Solen skinner, og det blæser - håber du har medvind på arbejdet ,o)

    SvarSlet
  3. Solen skinner, og jeg håber du får en dejlig dag :-) Vi kan jo begynde at glæde os til søndag ...

    SvarSlet
  4. Sådan! Du har lige givet et fint eksempel på den kreative proces!

    Du er fantastisk min ven! ;)

    SvarSlet
  5. Du får bare lige et smil med på vejen... :o)

    SvarSlet
  6. Sikke et dejligt indlæg om de små ting, der kan ændre synet på dagen.
    Tak

    SvarSlet
  7. Dejligt indlæg.
    Det gælder netop om at zoome ind på detaljerne og i det hele taget holde fokus på de ting, også de små hverdagsting, der fylder os med glæde...

    SvarSlet
  8. Kære Sidse- du får altså de gode kode ord:-)

    Kære Rina; Det er muligt, det ved jeg:-)
    Medvind - tja både og :-)

    Kære Madame; og det gør jeg ! :-)

    Kære Megan; Tak :-) Skal vi snart ses, du og jeg og Sidse?

    Kære Pi Andrea; tak- det vil jeg gribe :-)

    Kære mette b; Selv tak :-)

    Kære Eva; Super zoom kan være nødvendigt nogen gange :-)

    SvarSlet
  9. Får en känsla av vår och nystart hos dig idag!

    SvarSlet
  10. Kære Maria, det var dejligt at høre :-)

    SvarSlet
  11. Måske de første indlæg blev skrevet for hurtigt efter opvågning.
    Søvnen sidder i kroppen, blikket er ikke skarpe endnu og hjernen kun i vågenfasen.
    Se, 15 min senere, kom et dejligt indlæg med billeder og søde ord.

    Håber dagen blev lige så skinnende som solen har været i dag.
    Kramm!

    SvarSlet
  12. Kære Kari- hvor er du sød :-) Ja, det kan jo være :-)

    Kære Lotte, det samme vil jeg så give dig :-)


    Kære Fluesvampen, mange tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  13. Se! Dét var et smukt morgen-indlæg med lidt af det der "ingenting", som alligevel er en masse, når bare vi tager os tis til at kigge :-)

    SvarSlet
  14. Frk.Hverdag, mange tak for dine ord- de gør mig glad:-)

    SvarSlet