lørdag den 19. februar 2011

Stille melankoli

Og det er vel også ok på en sol beskinnet Lørdag.

17 kommentarer:

  1. Dejligt billede, Miri, men den melankoli skal vi nok få bugt med i eftermiddag. Klem!

    SvarSlet
  2. Uhm.

    Ha' en stille lørdag Miri og hyg dig til blogtræffet.

    Glæder mig til vores lille gensyn i næste uge! Jaa!:)

    SvarSlet
  3. Kære Madame; Nemlig ! :-)

    Kære Megan; Det gør jeg også !
    Meget :-)

    SvarSlet
  4. Kære Miri
    ville bare ønske dig og alle de andre et fantastisk blogtræf... håber i får en fantastisk dag :)
    knus og tanker fra én der har lyst til at hoppe på tog og bus for at komme med :)
    kh♥

    SvarSlet
  5. vakkert bilde.
    melankolien kan også være vakker..
    ha en skjønn solfylt lørdag!

    klem

    SvarSlet
  6. Vi skal huske at favne de følelser, der dukker op!
    Ha en helt fantastisk dag!
    Karmakram herfra!

    SvarSlet
  7. Skønt billede, dejlig indbydende blog du har her må jeg kigge med engang imellem....så nu er jeg læser nummer 200 tillykke med det.
    kh Jane

    SvarSlet
  8. Kære Marianne, jeg vil tænke på dig :-)

    Kære Moa, jeg synes du har ret- der kan være en stille skønhed i melankolien.

    Kære Kirsten, og det er netop det , jeg har besluttet mig for gøre :-)

    SvarSlet
  9. Kære Jane, jeg takker :-) Det er dejligt, du har lyst til at følge med her.

    SvarSlet
  10. Jeg håber den stille melankoli bliver erstattet af en livlig oplevelse - rigtig god fornøjelse i eftermiddag :-).

    SvarSlet
  11. Kære Janne; tak! Og jeg glæder mig til vores møde og vores hækle aftale :-)

    SvarSlet
  12. Og nu er du nok draget af sted, må melankolien blive afløst af smil og latter :-)

    SvarSlet
  13. Kære Miri!
    PÅ nuværende tidspunkt er din melankoli sikkert væk, hvor ville jeg ønske jeg kunne have mødt jer idag.
    Knus.

    SvarSlet
  14. Ja da, det er ok! Tænk hvis vi var jubelglade hele tiden, så var melankolien sikkert savnet?!

    Jeg håber, du får en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  15. Kære Lene, Ja , det blev den:-)

    Kære Margith; Den blev snakket væk :-) Og det ville ha været så dejligt, hvis du havde været der!

    Kære Polka , det er jeg enig i- følelserne skal skifte!

    SvarSlet
  16. Det må godt være underligt for dig. Miri, der gik så meget op i din have, planternes og dyrenes liv, at du nu bor i en lejlighed. Men der er sikkert også mange fordele ved forenklingen.

    SvarSlet
  17. Kære Anne, det er dybt underligt ! Jeg savner så det er skrækkeligt.. Forenklingens goder, er endnu ikke blevet åbenbaret for mig..
    Så jeg venter :-)

    SvarSlet