mandag den 7. februar 2011

Mini Træf

Hvor er I åbne og meget venlige og rigtig søde.
Tak for positive tilbagemeldinger på min nervøse føler fra forrige indlæg.
Her er min ide;

Jeg vil åbne min dør for et mini blogtræf, Søndag den 20. Marts klokken 14.
Jeg vil bage en kage og nogle boller.
Brygge the og kaffe.
Vil tro vi kan være 8 - max. 10.
Jeg er jo flyttet til mindre plads.
Kunne I ikke sende en mail til mig, hvis I har lyst til at stikke næsen forbi.
miriandersen@yahoo.dk
Jeg bor i Ballerup. En forstad til vores hovedstad.
Jeg bor små, men hvor der er hjerterum, er der hus rum- eller hvordan det der ordsprog nu lyder :-)

13 kommentarer:

  1. Det skulle vara väldigt roligt att komma på bloggträff hos dig. Undrar om jag skulle hitta hem till dig?
    kram

    SvarSlet
  2. Jeg synes det lyder superhyggeligt, og har sendt dig en mail :)

    SvarSlet
  3. Kære Miri... Jeg kastede mig straks over kalenderen og blev helt ked af det og skuffet, da jeg så at der d.20. marts er generalforsamling i min beboerforening....

    overvejede om jeg kunne lokke dig til at jeg kunne komme senere, men efter overvejelse tror jeg ikke selv at det vil være rart (inden i mig) hvis jeg kommer timere efter alle andre. Så øv, det skal ikke være denne gang, men helt sikkert i år :-) Knus fra Lærke

    SvarSlet
  4. Boede du ikke så langt fra mig, havde jeg da mægtig lyst til at komme :)

    SvarSlet
  5. Kære Miri
    Jeg vil rigtig gerne med til mini træf lyder hyggeligt!
    Skal lige hjem og tjekke datoen. og polisen kalender :)
    Klem herfra

    SvarSlet
  6. Kære Ann, jeg mener ikke det skulle være svært at finde frem til mig :-)

    Kære Pernille, tak for din mail :-) Har også sendt dig een:-)

    Kære Lærke; Øv ! Men du siger bare til- så mødes vi :-)

    Kære Jeanette; Dét ville ha været SÅ hyggeligt ! Selvom Dk er lille er der altså langt mellem os :-)

    Kære Heidi- jeg krydser fingre for det kan lade sig gi sig :-)

    SvarSlet
  7. åh hvor ville jeg gerne :)og hvor er det modigt af dig at åbne dit hjem :)Et kæmpe spring... forstår godt hvis du har hjertebanken og sommerfugle :).....
    Ballerup - Faaborg og tilbage igen er en lang tur på cykel .... en søndag eftermiddag.... :)
    hvis der var plads og andre skulle over bæltet... ville jeg sååå gerne :)
    kh♥
    kh♥

    SvarSlet
  8. Det lyder rigtig hyggeligt, jeg ville gerne være gæst hos dig. Desværre er Ballerup ikke en forstad til Aalborg :-(
    Jeg vil drikke en kop kaffe samtidig med jer herhjemme i stedet!

    SvarSlet
  9. Så hyggelig. Kanskje jeg skulle prøve meg på det samme, - åpne opp for et bloggtreff hjemme hos meg, kanskje i hagen om sommeren? Det var da en god ide. Hadde jeg vært i København, hadde jeg sendt deg en mail, - men vi treffes nok uansett.

    SvarSlet
  10. Kære Marianne, ja, det kunne være så hyggeligt- men jeg forstår , det ER langt på cykel:-)

    Kære Polka; Hæ hæ- jeg sender dig en tanke :-)

    Kære Hege, et blog træf i jeres have, det lyder som den dejligste ide :-)
    Og vi mødes jo den 19 !
    Jeg glæder mig og er nervøs :-)

    SvarSlet
  11. Jeg tror alle er nervøse for sånne bloggtreff, Miri. Jeg er det i hvert fall. Muligens møter jeg opp med en papirpose på hodet :-)

    SvarSlet
  12. Du behöver inte vara nervös. Det kommer att bli sååå fint och du "känner" ju alla redan.
    Jag försöker pussla med tåg och buss och vill sååå gärna att det ska gå. Budgeten får avgöra om jag ska kunna komma. Helst skulle jag vilja ha hela helgen i Köpenhamn, men det blir nog för mycket för min ekonomi.
    kram

    SvarSlet