mandag den 7. februar 2011

Menneske Møde

Jeg og en masse sommerfugle(i maven) drog ud mod skoven for at møde en Blog Kvinde i levende live.
Og jeg nød det!
Sommerfuglende fløj væk og jeg krøllede mig sammen i den rummelige sofa og blev forkælet med boller, kage, is og karamelkaffe.
Og ord.
Ord.
Jeg snakkede og snakkede og snakkede.
Og Janne lyttede og fik samlet alle min ord, til gode sætninger med komprimeret indhold.
Den kvinde kan noget med ord.
Og nærvær.
Tak.
Og nu til noget, der kræver alt mit mod- noget der samler mængder af sommerfugle, noget der får angsten for at blive vejet og fundet for let- noget...
Nej!
Jeg kunne godt tænke mig at åbne mit lille hjem for jer. Jeg kunne godt tænke mig at møde nogle flere af jer, der skriver med mig.
Skulle vi ikke mødes?
Holde et lille blogtræf her?
Måske lidt mad?
Lidt snak?
Måske nogle vil strikke?
Eller sy?
Eller "bare" snakke?
Hvad med en Lørdag eller søndag i Marts)
Gulp.

20 kommentarer:

  1. Det er vel nok dejligt at læse om jeres møde!
    Og sikke en skøn idé med et blogtræf hjemme hos dig. Kan det mon blive en søndag, Miri? Mine lørdage i marts er allerede fulde af aftaler. Men jeg ville med glæde komme :-)

    SvarSlet
  2. Kære Madame; Åh, hvor godt !
    Søndag :-)
    I Marts :-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor vil jeg gerne, men jeg ved ikke om jeg kan, mange ting spiller ind her. Lysten er der, vi får se. Er optaget weekenden 26-27 pga. fødselsdage.
    Ønsker det kunne gå i opfyldelse.

    SvarSlet
  4. Jeg vil da også gerne...du kan godt sætte de sommerfugle fri..:-)

    SvarSlet
  5. Uuuh, man får så ondt alle steder af at holde sine ønsker inde! Godt du slap dem ud!
    Tror desværre det bliver for langt for mig - men skriv nærmere med dato osv.
    Ihvertfald vil jeg storglæde mig til at høre om det!

    SvarSlet
  6. Dejlig ide. Vil vældig gerne være med. Marts er en mulighed, men jeg har allerede lidt i kalenderen. Hit med et forslag, så håber jeg, at jeg kan! :)

    Knus

    SvarSlet
  7. Miri, dit smukke menneske. Det er mig der takker.
    Og jeg kommer, hvis det på nogen måde er muligt. Gulp.

    SvarSlet
  8. Dejligt at møde mennesker, der inspirerer og føles godt.
    Og dejligt at du tør åbne op og invitere - er der plads, vil jeg mægtig gerne komme :)

    SvarSlet
  9. Lyder som en skøn, skøn dag...dejligt med sådanne møder.

    Vil SÅ GERNE med til dit blogtræf...men som det ser ud nu er marts stort set booket...:-((

    Venter på en dato, så må vi se.

    Kram fra Camilla

    SvarSlet
  10. Kære Margit; Jeg ved godt at det ikke er så enkelt.
    Du ved jeg gerne vil se dig og jeg kan sagtens vente, til du er parat:-)

    Kære Lone; Jeg vil forsøge- tak :-)

    Kære Kirsten; Du er nu sød :-) Og vi vil mødes en dag- det tror jeg på :-)

    Kære Megan; uh, hvor spændende :-) Du snakker også med Sidsel om Sverige- ikke !?

    Kære Janna, tak :-) Jeg takker også :-)
    Og du kommer jo også sidst i denne måned- eller hur ?

    Kære Pernille, jeg er sørme også nervøs ! Ville blive SÅ glad for dit selskab -)

    Kære Camilla; Vi 2 ses jo i år-det er jo vores aftale:-) Det vil ske, før eller siden- her eller hos dig :-)

    SvarSlet
  11. Dejligt med et menneskemøde af den karakter. Jeg er frisk hvis datoen passer :)

    SvarSlet
  12. Lyder super hyggeligt men hvor i landet taler vi om??

    Marlene

    SvarSlet
  13. Kære Gitte; super :-)

    Kære Marlene; Nå ja - Ballerup :-)Sjælland- stor kbh. :-)

    SvarSlet
  14. Miri, jo, jeg kommer også sidst i denne måned .. og ingen gulp der :-D.

    SvarSlet
  15. Jeg syntes det lyder rigtig hyggeligt - det kunne saktens være.
    Det er en rigtig god og varm ide :)

    SvarSlet
  16. Kære Janne, nej, dér behøver vi hverken sommerfugle eller gulp :-)

    Kære Margith Rosenaa; Det kunne være så hyggeligt :-)

    SvarSlet
  17. hej miri

    var afsted til det hyggeligste blogtræf i går - men er helt flad i dag :( ( med 3 andre bloggere) :) har fået mod...
    ville såååå gerne møde dig :)
    vi får se

    SvarSlet
  18. Søde Marianne, jeg vil også gerne møde dig :-) Og er sikker på det nok skal lykkes , på et eller andet tidspunkt.

    SvarSlet
  19. hej Miri, troede jeg havde skrevet et indlæg, men det er vist forsvundet ud i cyber space...

    Kiggede straks i kalenderen da jeg så dit indlæg, men ak - den dag er der generalforsamling i min haveforening - ØV. Tænkte først at jeg måske kunne komme senere, men efter jeg havde tænkt mig om blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke ville have det godt med at komme timer efter alle andre. Så det bliver ikke denne gang, desværre - men helt sikkert i år.

    kh. Lærke

    SvarSlet
  20. Kære Fluesvampen, det er ikke forsvundet - du har bare skrevet det under "mini Træf" indlægget:-)
    Og der har jeg også svaret dig :-)

    SvarSlet